ایجاد ۲ هزار فضای ورزشی درون‌مدرسه‌ای در کشور

وزیر آموزش و پرورش از ایجاد ۲ هزار فضای ورزشی درون‌مدرسه‌ای در سطح کشور خبر داد و گفت: ۵۹ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای هدیه آموزش و پرورش دولت سیزدهم به استان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در حاشیه حضور در دبیرستان اندیشه دستگرد، با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی نماد ورود سند تحول بنیادین به مدرسه است، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی، طرح ایجاد بیش از ۲ هزار فضای ورزشی درون‌مدرسه‌ای اعم از چمن مصنوعی، کلاس‌های تربیت‌بدنی و باشگاه‌های کوچک است که به لطف خدا به هدف آن در سطح کشور رسیدیم.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی در گام‌های پایانی خود است و در ماه‌های آینده، طرح شهید سلیمانی دو با همکاری وزارت ورزش و جوانان و دستگاه‌های دیگر اجرایی خواهد شد که توجه ویژه ما به طور حتم به مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: سند تحول بنیادین سرتاسر برکت برای کشور است، هر کدام از ابعاد آنکه در هر سطحی اجرایی می‌شود اثر آن در مدرسه معلوم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این استان در راستای تحقق هدف سند تحول بنیادین مبنی بر تربیت زیستی و بدنی به طور مجموع ۵۹ فضای ورزشی از نوع چمن مصنوعی ایجاد شده است.

کد خبر 704684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.