رگبار و رعدوبرق با عبور امواج کم دامنه از شمال غرب / بارش و خیزش گردوخاک ادامه دارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز در استان‌های مازندران، گلستان، بعضی نقاط خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های خراسان رضوی، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، رگبار باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک رخ خواهد داد و دریای خزر مواج و متلاطم است.

وی افزود: روز پنجشنبه تا شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و روز شنبه افزون بر مناطق ذکر شده، در اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز یکشنبه با عبور امواج کم دامنه از شمال غرب در نیمه شمالی آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین امروز و فردا در بعضی نقاط شمال شرق، شرق و جنوب شرق، از جمعه تا شنبه در نوار شرقی کشور در بعضی ساعات افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد، خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با بیشینه ۳۲ و کمینه ۱۱ است و در روز _پنجشنبه ششم مهرماه_ نیز صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با بیشینه ۳۰ و کمینه ۱۰ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 690813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.