پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۶ شهریور/ نوسانات سکه در کانال ۲۸ میلیون خواهد بود

امروز انس جهانی طلا صعودی بود و قیمت طلا در بازار اندکی افزایش داشت و به گفته فعالان بازار طلا به نظر می‌رسد بازار سکه و طلا همچنان روند ثبات قیمت را در هفته پیش رو داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز_ شنبه بیست‌وپنجم شهریورماه_ آخرین قیمت رسمی دلار در بازار متشکل ارزی ۴۱۲ هزار و ۸۷۶ ریال بود، حواله دلار نیز ۳۷۵ هزار و ۳۴۲ ریال معامله شد؛ قیمت یورو ۴۴۲ هزار و ۸۲۹ ریال و حواله آن ۴۰۲ هزار و ۵۷۲ ریال خرید و فروش شد.

در بازار امروز انس جهانی طلا به ۱۹۲۵ دلار افزایش پیدا کرد، قیمت مظنه تهران نیز با افزایش ۲۷٫۸۸۱ تومان به ۱۰٫۱۸۵٫۰۰۰ تومان نزدیک شد. علاوه بر این طلای ۱۸ عیار افزایش قیمت ۶٫۴۴۴ تومانی داشت و با قیمت دو میلیون و ۳۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد. طلای ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۱۳۴ هزار تومان رسید.

بازار سکه روند نوسانی را تجربه نکرد، به طوری که سکه طرح جدید به ۲۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار و شش میلیون تومان بودند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای روز یکشنبه

محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه قیمت جهانی طلا تغییر زیادی نداشته و به میزان چند دلار افزایش یافته است، علاوه بر این قیمت ارز نیز در این چند روز اخیر به جز نوسانات جزئی، تغییر چندانی نداشته است. بنابراین به نظر می‌رسد بازار سکه و طلا همچنان روند ثبات قیمت را در هفته پیش رو داشته باشیم.
وی افزود: برای هفته جاری نیز پیش‌بینی می‌شود همان ترکیب قیمتی که در سه هفته اخیر در بازار وجود داشت، ادامه‌دار باشد. همچنین قیمت سکه طرح جدید بین ۲۸ میلیون ۱۰۰ هزار تومان تا ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نوسان خواهد بود. هر گرم طلای آبشده نیز در محدوده بین ۱۰ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان تغییر خواهد کرد.
کد خبر 687815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.