پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۱ شهریور/ ثبات نسبی تا پایان ماه صفر

امروز انس جهانی طلا بالا رفت، اما قیمت طلا و سکه در بازار اندکی کاهشی بود و به گفته کارشناسان بازار طلا قیمت‌ها در همین محدوده فعلی نوسان خواهد داشت؛ می‌توان انتظار داشت ثبات قیمت تا پایان ماه صفر ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوشنبه بیستم شهریورماه_ قیمت رسمی دلار در بازار متشکل ارزی ۴۱۲ هزار و ۸۳۹ ریال بود، حواله دلار نیز ۳۷۵ هزار و ۳۰۸ ریال معامله شد؛ قیمت یورو ۴۴۱ هزار و ۶۶۷ ریال و حواله آن ۴۰۱ هزار و ۵۱۵ ریال خرید و فروش شد.

در بازار امروز انس جهانی طلا به ۱۹۲۰ دلار کاهش پیدا کرد، اما قیمت مظنه تهران با کاهش ۴۶٫۶۱۲ تومان به ۱۰٫۱۶۶٫۰۰۰ تومان نزدیک شد. طلای ۱۸ عیار نیز کاهش قیمت ۱۰٫۷۵۱ تومانی داشت و با قیمت دو میلیون و ۳۴۶ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد. طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۱۲۸ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز روند نوسانی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید با کاهش بیش از ۲۰۱٫۹۱۱ هزار تومانی به ۲۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار و شش میلیون تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای روز سه‌شنبه

عباد محمدولی، کارشناس بازار طلا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این چند روز تغییرات خاصی در بازار شاهد نبودیم، زیرا به دلیل ایام محرم و صفر بازار همچنان در رکود به سر می‌برد، بنابر این می‌توان گفت بازار سکه و طلا در این چند روز پایانی ماه صفر تغییر نخواهد کرد، مگر اینکه خبرهایی در محور سیاست خارجی منتشر شود و این می‌تواند بر بازار داخلی تأثیر بگذارد.
وی افزود: در این چند روز قیمت‌ها به نسبت ثابت بوده است و حتی به دلیل آن که تقاضایی در بازار وجود ندارد، تأثیرات انس جهانی نیز تأثیر زیادی روی بازار سکه و طلای ایران ندارد.
این کارشناس طلا خاطر نشان کرد: قیمت طلا همچنان در همین محدوده قیمت ثابت خواهد ماند و به نظر نمی‌رسد قیمت‌ها تغییر چندانی داشته باشد، درواقع قیمت‌ها از هفته دیگر مشخص خواهد شد.
کد خبر 686764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.