معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌های جهان + تصاویر

بهترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌های جهان شامل صبحانه کامل انگلیسی، پاستل دناتای پرتغال، پان کون توماته اسپانیا و راکوچی لهستان می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، صبحانه، اولین و مهم‌ترین وعده غذایی در طول شبانه‌روز است. در واقع آنچه افراد برای صبحانه انتخاب می‌کنند، چیزهای زیادی در مورد فرهنگ و آداب و رسوم آنها می‌گوید. بعضی از کشورها یک وعده غذایی کامل را برای صبحانه ترجیح می‌دهند، در حالی که بعضی دیگر به دنبال وعده‌های غذایی سبک و ساده برای شروع روز هستند. برخی افراد روز خود را با قهوه آغاز می‌کنند و برخی دیگر صبحانه مفصلی را برای خود انتخاب می‌کنند. معمولاً صبحانه‌های سنتی شامل نان، غلات و میوه‌ها می‌شود و مسافران و افراد باتجربه آنها را برای شروع روز خود در نظر می‌گیرند. در ادامه به معرفی بهترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌های جهان می‌پردازیم:

صبحانه کامل انگلیسی

ایده صبحانه مقوی و کامل انگلیسی به قرن سیزدهم برمی‌گردد. یک صبحانه سنتی کامل انگلیسی شامل مجموعه‌ای از غذاهای سرخ شده نظیر سوسیس، تخم مرغ، بیکن، لوبیای پخته شده، قارچ، گوجه فرنگی و نان تست می‌شود. این صبحانه معمولاً با یک فنجان چای یا قهوه انگلیسی و یا سس گوجه فرنگی سرو می‌شود. جالب است بدانید که صبحانه کامل انگلیسی، یکی از شناخته‌شده‌ترین غذاهای بریتانیایی در سطح بین‌الملل محسوب می‌شود و آنقدر محبوب است که اکثر رستوران‌های این کشور در هر زمانی از روز آن را سرو می‌کنند.

معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌های جهان

پاستل دناتا، پرتغال

پاستل دناتا (Pastel de Nata)، یک غذای محبوب برای وعده صبحانه در کشور پرتغال است. در واقع، پاستل دناتا یک دسر بسیار خوشمزه و کیک محبوب در دنیا است که در شهرهای مختلف پرتغال، دستورهای متنوعی برای تهیه آن وجود دارد. پاستل دناتا، نوعی دسر بین تارت کاستارد و کیک و یک پانچ شکری است که بافت بیرونی آن ترد و داخل آن از کرم تشکیل شده است. ماده اصلی داخل پاستل دناتا، پودر دارچین است و محتوای داخل آن با کارامل کردن شکر و کاسترد تهیه می‌شود. نوع کلاسیک این کیک با قهوه گرم سرو می‌شود و در سایر روش‌ها از خمیر پف دار برای درست کردن آن استفاده می‌شود.

معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌های جهان

پان کون توماته، اسپانیا

پان کون توماته (Pan con tomate)، یک صبحانه ساده، سنتی و خوشمزه در اسپانیا است که با نان تست و گوجه‌فرنگی سرو می‌شود. در این صبحانه اسپانیایی، روغن زیتون، گوجه فرنگی رنده شده و کمی نمک روی یک تکه نان برشته شده گذاشته می‌شود و برای طعم دهی بیشتر، برخی افراد از سیر نیز استفاده می‌کنند. پان کون توماته از منطقه‌ای به همین نام نشأت می‌گیرد، اما امروزه در سراسر اسپانیا به یک غذای اصلی تبدیل شده است. اولین اسناد مکتوب در مورد پیدایش این صبحانه خوشمره مربوط به سال ۱۸۸۴ است، اما احتمالاً حتی قبل از آن نیز پان کون توماته وجود داشته است. در واقع ترکیب نان و زیتون از زمان یونان باستان، بخشی از رژیم غذایی مدیترانه ای بوده است. سپس اسپانیایی گوجه فرنگی را در قرن شانزدهم از آمریکا به اروپا آوردند و مردم باید به جای دور انداختن نان‌های بیات، تصمیم گرفتند نهایت استفاده را از آنها ببرند و گوجه فرنگی را نیز به غذای خود اضافه کنند. این صبحانه به راحتی در رستوران‌های اکثر مناطق اسپانیا از جمله مادرید، اندلس، آراگون و حتی جزایر بالئاریک سرو می‌شود.

معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌های جهان

راکوچی، لهستان

راکوچی، یک صبحانه خوشمزه لهستانی است که دستور تهیه آن در طول نسل‌های گذشته به مردم این کشور منتقل شده است. این صبحانه به طور سنتی با سیب درست می‌شود، اما هر خانواده روش خاصی برای پخت آن دارد. در زمان‌های گذشته، راکوچی اغلب به عنوان پیش غذا برای شب سال نو تهیه می‌شد. همچنین این غذا قبلاً یک میان وعده محبوب بود که مردم هنگام کار در مزرعه آن را می‌خوردند، اما بعدها، راکوچی به یک صبحانه محبوب تبدیل شد. فرآیند درست کردن راکوچی سرگرم کننده و ساده است. تنها کاری که باید برای تهیه آن انجام دهید، این است که همه مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید و در جای گرم قرار دهید و سپس آن را سرخ کنید.راکوچی را می‌توان هنگامی که هنوز گرم است، همراه با پودر قند یا مربا میل کرد.

معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌های جهان

نان بروتشن، آلمان

صبحانه در آلمان از هر خانه به خانه دیگر کمی متفاوت است، اما یک مورد تقریباً در همه مشترک است؛ نان بروتشن. کلمه نان در آلمانی Brot است و Brötchen به معنای نان کوچک است، اما به طور خاص Brötchen یک رول نان کوچک بسیار ارزان است که معمولاً در زمان صبحانه خورده می‌شود و از آرد گندم تهیه می‌شود.

معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌های جهان

کد خبر 683743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.