پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۵ شهریور/ کاهش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

در روز جاری بازار سکه روند نسبتا کاهشی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید با کاهش حدود ۳۰۰ هزار تومان به ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم با همین میزان کاهش به قیمت ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _شنبه چهارم شهریورماه_ قیمت رسمی دلار در بازار متشکل ارزی ۴۱۲ هزار و ۹۶۶ ریال بود، حواله دلار نیز ۳۷۵ هزار و ۴۲۴ ریال معامله شد؛ قیمت یورو ۴۴۵ هزار و ۴۶۷ ریال و حواله آن ۳۷۵ هزار و ۴۲۴ ریال خرید و فروش شد.

در بازار امروز انس جهانی طلا با ۰.۸۱ درصد افزایش به ۱,۹۱۵ دلار رسید اما قیمت مظنه تهران با کاهش ۶۰,۷۱۵ تومان به ۹٫۹۸۰٫۰۰۰ تومان نزدیک شد. طلای ۱۸ عیار نیز کاهش قیمت ۱۴,۰۴۳ تومانی داشت و با قیمت دو میلیون و ۳۰۳ هزار تومان معامله شد. طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۷۱ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز روند نوسانی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید با کاهش بیش از ۳۰۰ هزار تومان به ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز با همین میزان کاهش، ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۴ میلیون و ۹۵۰، ده میلیون و پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیدند.

پیش بینی قیمت‌ها برای روز یکشنبه

با توجه به رکود حاکم در بازار به نظر می‌رسد قیمت سکه و طلا نیز در روزهای آینده همین روند فعلی یعنی روند افزایش و کاهش ناچیز قیمت‌ها را ادامه دهد.
کد خبر 682974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.