برقراری ۹ هزار تماس تلفنی با ۱۳۷ اصفهان / لزوم ترمیم سنگ‌فرش پیاده‌روی بزرگراه شهید کشوری

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته شهروندان اصفهانی بیش از ۹ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی هفته گذشته بیش از ۹ هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار شد، پیگیری‌های لازم از سوی کارشناسان سامانه در حال انجام است تا درخواست‌های شهروندان به نتیجه برسد.

وی افزود: از این تعداد تماس بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ تماس مربوط به درخواست‌های اجرایی بود که به حوزه‌های مربوطه ارجاع شد و به ۲۸۵۰ تماس مشاوره‌ای نیز کارشناسان پاسخگوی شهروندان بودند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به آسیب‌دیدگی سنگ‌فرش پیاده‌روی کنارگذر بزرگراه شهید کشوری مسیر راست‌گرد به سمت میدان هزار جریب تصریح کرد: مدت‌ها است که پیگیر این موضوع هستیم، اما هنوز به نتیجه لازم نرسیده‌ایم، بنابراین از همکاران در شهرداری منطقه شش تقاضا دارم که این موضوع را با جدیت و همت بیشتری دنبال کنند، زیرا تماس‌های زیادی از جانب شهروندان در این باره برقرار شده و با توجه به اینکه معبر خطرناکی است، رسیدگی به این موضوع اهمیت دوچندان را نسبت به گذشته می‌طلبد.

وی با بیان اینکه کارکنان مربوطه در معاونت خدمات شهری شهرداری در حال طعمه‌گذاری برای نابودی موش‌ها هستند، ادامه داد: شهروندان باید دقت لازم را در این خصوص داشته باشند و از قراردادن زباله خارج از نوبت جلوگیری کنند، همچنین در معابر عمومی از جمله مادی‌ها از ریختن مواد خوردنی یا هر آنچه که موجب تجمع موش‌ها می‌شود، خودداری کنند یا اگر موردی مبنی بر این موضوع وجود دارد، با مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ ارتباط برقرار کنند، زیرا تلاش ما این است که موضوعات را به معاونت مربوطه ارجاع دهیم تا در جهت رفع آن اقدام شود.

قاسمی گفت: بیش از ۱۰ روز است که بازخوردگیری الکترونیکی در ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آغاز شده است؛ در این طرح شهروندان به‌صورت اینترنتی و برخط می‌توانند نظرات خود را مطرح کنند و در صورت نداشتن رضایت از اقدامات، می‌توانند علاوه‌بر ارسال تصویر مربوطه، توضیحات لازم را نسبت به محیط برای ما بنویسند.

وی ادامه داد: سرشماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ مربوط به ۱۳۷ شهرداری اصفهان است، بنابراین اگر با این سرشماره پیامی برای شهروندان ارسال شد، بدانند که مربوط به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان است.

کد خبر 682847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.