آغاز طرح تردد سبز در پارک‌های میشیگان

مدیران میشیگان در آمریکا با همکاری سازمان پارک‌های ملی از آغاز چالش تردد در فضاهای سبز مهم سراسر ایالت خبر داده و کمپانی‌های مختلف را به آزمایش رویکردهای خود برای شارژ خودروهای الکتریکی در این مکان‌ها دعوت کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برنامه‌ریزان میشیگان با در نظر گرفتن این اصل که رویکردهای حمل‌ونقل پایدار نباید تنها محدود به فضاهای شهری باشد، بلکه باید در پارک‌ها نیز اجرا شود، در نظر دارند مراکزی را برای شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در فضاهای سبز و پارک‌های ملی مهم شهر فراهم کنند. این اقدام از طریق برگزاری یک چالش میان تولیدکنندگان ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی و دادن مجوز به آن‌ها برای آزمایش تدابیر خود در پنج پارک بزرگ میشیگان اعمال خواهد شد و به دنبال آن، امکان شارژ تمام انواع وسایل نقلیه شامل میکروموبیلیتی‌های مدرن نیز فراهم خواهد آمد.

مدیران میشیگان هدف خود از آغاز چالش جدید را ایجاد زیرساخت‌های ایمن‌تر، سبزتر و قابل دسترس‌تر وسایل نقلیه معرفی کرده و مدعی شده‌اند رویکردهای حمل‌ونقل نسل آینده در شهرهای ایالت بسیار کارآمدتر از تدابیر قدیمی نیازهای شهروندان و گردشگران را در عبور و مرور به جاذبه‌های مهم برآورده خواهد کرد.

آغاز طرح تردد سبز در پارک‌های میشیگان

کمپانی‌های داوطلب شرکت در چالش توسعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی باید در ارائه رویکردهای خود بر سه مؤلفه مهم یعنی ایجاد نقاطی برای شارژ تمام انواع وسایل نقلیه برقی با هدف تشویق مردم به تردد از طریق این خودروها به جای وسایل نقلیه شخصی و کاهش ترافیک، توسعه مراکزی برای شارژ خودروهای چندگانه و در نهایت ارائه پیشنهادات بیشتر در زمینه سفر از طریق میکروموبیلیتی‌های الکتریکی در داخل و اطراف پارک‌های ملی میشیگان تمرکز کنند. تحویل طرح‌های پیشنهادی و آزمایش رویکردهای هر کمپانی تا ششم سپتامبر امکان‌پذیر خواهد بود و پس از آن، مدیران پروژه به ارزیابی هر رویکرد و قابلیت اجرای آن در پارک‌های مشخص شده می‌پردازند و در نهایت بودجه لازم را برای پیاده‌سازی استراتژی‌های برگزیده در اختیار ارائه‌دهندگان آن‌ها قرار می‌دهند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مدیران میشیگان در سال گذشته بارها به برگزاری جلسات مختلف پیرامون تردد در پارک‌های ملی سراسر ایالت پرداخته و در نهایت به این نتیجه رسیده بودند که باید عبور و مرور سبز را در این فضاهای مهم ترویج دهند و مزایای آن را برای شهرها و ساکنان آن‌ها به ارمغان بیاورند.

کد خبر 681228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.