زیباترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۳

زیباترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۳ شامل فرانسه، کانادا، استرالیا، تایلند و ترکیه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، زیبایی یک مفهوم نسبی است که برای هر یک از افراد معنایی خاص دارد، اما معمولاً وقتی از زیباترین کشورهای جهان سخن به‌میان می‌آید، معیارهایی در نظر گرفته می‌شود که مورد قبول بیشتر افراد جامعه باشد. اگرچه کشورهای جهان هرکدام، جذابیت‌های خاص خود را دارند، اما زیباترین کشورهای دنیا افراد زیادی را به سوی خود جذب می‌کنند و بسیار پربازدید هستند. یک شرکت مسافرتی بریتانیایی به نام "Titan Travel" بر اساس اطلاعات رسانه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فهرستی از زیباترین کشورهای جهان را در سال ۲۰۲۳ منتشر کرده است که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم:

ترکیه

کشور ترکیه از نظر جذب گردشگر در یکی از بالاترین رده‌ها قرار دارد و با ایجاد مراکز خرید متنوع، هتل‌های با کیفیت و تفریحات سرگرم کننده جذاب، توانسته است جایگاه دهم زیباترین کشورهای دنیا را در سال ۲۰۲۳ به خود اختصاص دهد. بالن‌های هوای گرم بر فراز سرزمین رویایی کاپادوکیا، یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری ترکیه است که مسافران زیادی را به سوی خود می‌کشاند.

زیباترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۳

تایلند

جای تعجبی وجود ندارد که کشور تایلند با دارا بودن جزایر و سواحل خیره‌کننده، رتبه نهم زیباترین کشورهای جهان را در سال ۲۰۲۳ از آن خود کند. جذابیت کوه سامویی، زیبایی طبیعی کوه تائو و سرسبزی قسمت شمال این کشور، نقش مهمی در افزایش تعداد گردشگران آن دارد. همچنین بازارهای غذاهای متنوع و جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر مانند باغ وحش‌ها و معابد قدیمی، از دیگر دیدنی‌های این کشور آسیایی به شمار می‌رود.

زیباترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۳

استرالیا

استرالیا، هشتمین کشور زیبا در سال ۲۰۲۳ است که در اقیانوس آرام جنوبی قرار دارد. حیات وحش پر جنب و جوش، صخره‌های مرجانی زیبا و مسیرهای پر پیچ و خم ساحلی که در امتداد اقیانوس آرام واقع شده است، برخی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های این کشور محسوب می‌شود. از بهترین شهرهای استرالیا برای گردش می‌توان به سیدنی و ملبورن اشاره کرد که فضاهای هنری و موزه‌های باارزش آنها افراد زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

زیباترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۳

کانادا

کانادا، هفتمین کشور زیبای جهان در سال ۲۰۲۳ است. مناظر زیبا و دیدنی ساحل شرقی نیوفاندلند، دریاچه‌های یخی آبی پر جنب‌وجوش و مسیرهای پیاده‌روی در میان رشته کوه‌های راکی از جاذبه‌های دیدنی این کشور زیبا است. در کانادا، مکان‌های زیادی برای بازدید کردن وجود دارد که هرکدام جاذبه‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. همچنین بهترین استراحتگاه‌های اسکی و امکانات تفریحی هیجان‌انگیز در این کشور وجود دارد.

زیباترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۳

فرانسه

فرانسه در جایگاه پنجمین کشور زیبای جهان در سال ۲۰۲۳ رتبه‌بندی شده است. اگرچه زیبایی و زرق و برق پاریس به‌تنهایی قابل تحسین است، اما شهرهای ساحلی جذاب در ریویرای فرانسه، گردشگران زیادی را از گوشه و کنار جهان به سوی خود جذب می‌کند. یکی از مهم‌ترین موزه‌های جهان به نام لوور در این کشور قرار دارد و از دیگر جاذبه‌های مهم آن می‌توان به کلیسای نوتردام، برج ایفل و کاخ ورسای اشاره کرد.

زیباترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۳

کد خبر 678380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.