نوسان قیمت طلا و سکه در بازار / طرح جدید ۴۵۰ هزار تومان گران شد

روز جاری بازار سکه روند صعودی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید با رشد بیش از ۴۵۰ هزار تومان به ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید و سکه طرح جدید با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی، ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _پنجشنبه یکم تیرماه_ قیمت رسمی دلار در بازار متشکل ارزی ۴۱۲ هزار و ۹۳۹ ریال بود، حواله دلار نیز ۳۷۵ هزار و ۳۹۹ ریال معامله شد. قیمت یورو ۴۵۲ هزار و ۱۹۸ ریال و حواله آن ۴۱۱ هزار و ۸۹ ریال خرید و فروش شد.

در بازار طلا انس جهانی با کاهش ۱۶ دلاری به ۱۹۱۷ رسید اما بر قیمت طلا و سکه تأثیری نداشت، بر این اساس قیمت مظنه تهران با افزایش ۴۵ هزار هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید، طلای ۱۸ عیار نیز افزایش قیمت اندکی را تجربه کرد و دو میلیون و ۳۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد. طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۹۶ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز روند صعودی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید با رشد بیش از ۴۵۰ هزار تومان به ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید، سکه طرح جدید با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام تقریباً ۱۰۰ هزار تومان گران شدند و به ترتیب به قیمت‌ها ۱۵ میلیون و ۶۰۰، ۱۰ میلیون و ۶۰۰ و شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیدند.

کد خبر 668894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.