میان‌ وعده‌های سالم برای افزایش وزن کدام است؟

میان‌وعده‌های سالم مانند کره بادام، ماست یونانی، آجیل و دانه‌ها و کره بادام زمینی به افزایش وزن کمک می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مصرف میان وعده سالم و مناسب می‌تواند به افزایش کالری دریافتی روزانه و متعاقباً افزایش وزن کمک کند. همانطور که مشخص است افزایش وزن با کالری مازاد حاصل می‌شود. افراد باید به تدریج کالری دریافتی در یک رژیم غذایی سالم و متعادل را افزایش دهند تا به افزایش وزن سالم دست پیدا کنند. در ادامه به بررسی میان وعده‌های سالم برای افزایش وزن می‌پردازیم:

کره بادام

به منظور داشتن یک میان وعده سالم و خوشمزه برای افزایش وزن، مقدار زیادی کره بادام را روی نان تست بمالید، سپس روی آن موزهای برش داده شده قرار دهید.

ماست یونانی

تعدادی توت مخلوط تازه یا یخ زده را به ماست یونانی پرچرب اضافه کنید. در مرحله بعد نیز می‌توانید مقدار زیادی گرانولا در آن مخلوط کنید تا بافت تردی ایجاد شود.

آجیل و دانه‌ها

برای داشتن یک میان وعده سالم، انواع آجیل مانند بادام، بادام هندی و گردو را با دانه‌هایی مانند تخمه آفتابگردان و تخمه کدو و همچنین مجموعه‌ای از میوه‌های خشک مانند کشمش، زغال اخته و زردآلو ترکیب کنید.

کره بادام زمینی

یک فنجان جو دو سر، نصف فنجان کره بادام زمینی را با یک چهارم فنجان عسل مخلوط کنید و آن را در یخچال قرار دهید تا سفت شود و یک میان‌وعده سرشار از انرژی و سالم داشته باشید.

کد خبر 668661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.