راه‌اندازی نسخه جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از راه‌اندازی نسخه جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری در راستای افزایش پاسخگویی و شهروندمحوری خبر داد.

وحید پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم توسعه ابعاد خدمات‌رسانی شهرداری اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، هدایت و رفع مشکلات و معضلات شهر، مدیریت غیرمستقیم شهروندان بر شهر و دریافت دیدگاه‌ها و نظرات شهروندان درباره مدیریت شهری با رویکرد خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری، راه‌اندازی شده است.

وی افزود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با بررسی‌ها و نیازسنجی‌ها و تلاش تخصصی کارشناسان به بازطراحی و ارتقای نسخه جدید سامانه ۱۳۷ اقدام کرده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان درباره قابلیت‌های ویژه این سامانه خاطرنشان کرد: این سامانه یکی از زیرسامانه‌های «سمنان من» و سامانه «مدیریت منابع سازمانی شهرداری سمنان» بوده و بسیاری از قابلیت‌ها برای تسهیل کاربری و پیگیری امور در فرآیندهای آن لحاظ شده است.

پرویزی اضافه کرد: ارجاع هوشمند و خودکار درخواست‌ها، قابلیت اطلاع‌رسانی‌های پیامکی در هر مرحله و تسریع در روند پاسخگویی به متقاضیان از ویژگی‌های این زیرسامانه جدید است.

وی گفت: مجموعه شهرداری از طریق سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ اقدام به دریافت درخواست‌های شهروندان در زمینه رفع مشکلات شهری و پیگیری آن‌ها می‌کند. شهروندان سمنانی می‌توانند با عضویت در سامانه «سمنان من» به سهولت از خدمات سامانه ۱۳۷ بهره‌مند شوند.

کد خبر 664525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.