ثبت نام ایران خودرو سامانه یکپارچه + ورود به سایت و قیمت فروش خرداد ۱۴۰۲

ایران خودرو ثبت نام تارا (طرح متقاضیان عادی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، بخش دوم اولویت تابستان) را در خرداد ۱۴۰۲ آغاز کرد.

به گزارش ایمنا، پنجمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه صرفاً برای منتخبین بخش دوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲، اعلام شد.

ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ایران خودرو

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند، اسامی آنها به عنوان بخش دوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برایشان توسط ایران خودرو پیامک ارسال شده، می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.

زمان ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو

ثبت نام برای متقاضیان واجد شرایط تا روز پنجشنبه پنجم خرداد ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

ورود به سامانه یکپارچه خودرو

آدرس اینترنتی سامانه یکپارچه خودرو، https: esalecar.ir است.

قیمت ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو سامانه یکپارچه + ورود به سایت و قیمت فروش خرداد ۱۴۰۲

ثبت نام ایران خودرو

اولویت‌های اعلامی مجاز به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه هستند و تغییر خودرو امکانپذیر نیست.

متقاضیانی که در بخش دوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه توسط وزارت صمت معرفی شده‌اند و پیامک ارسالی از سوی ایران خودرو را دریافت کرده‌اند باید به منظور خرید محصولات ایران خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران خودرو به ن شانی ir.ikco.esale اقدام و از ثبت نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات، و سایر الزامات قانونی از جمله ارتقا استاندارد مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت است با توجه به لزوم اجرای مرحله دوم ارتقا استانداردی از خرداد ۱۴۰۲، پرداخت هزینه نصب این تجهیزات قبل از صدور فاکتور قطعی است و پس از تعیین قیمت این تجهیزات تا قبل از سر رسید موعد تحویل اطلاع رسانی به خریداران محترم صورت خواهد پذیرفت.

سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو خواهد بود. هزینه ترهین در هنگام واریز وجه در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و هزینه فک رهن در موعد یک ساله انقضا مهلت ترهین دریافت و سند از رهن خارج خواهد شد.

مشتری می‌تواند جهت کسب اطلاعات از وضعیت قرارداد، صدور سند (فاکتور فروش) و پلاک خودروی ثبت نامی به پروفایل شخصی و میز خدمت مشتری مراجعه کند.

سایت ایران خودرو

آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو https://www.ikco.ir/ است.

کد خبر 663208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 35
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکرم غنی زاده IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    7 4
    ماشین