برپایی نمایشگاه «اصفهان اکسپو» در سمرقند ازبکستان/ رویدادمحوری، رویکرد جدید نمایشگاه‌ها

معاون امور نمایشگاهی و برنامه‌ریزی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: در گام نخست فعالیت نمایشگاهی با سمرقند ازبکستان آغاز شده و اولین نمایشگاه توانمندی‌های اصفهان با عنوان «اصفهان اکسپو» در ازبکستان دائر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد گیوی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: در فضای جدید نمایشگاهی اصفهان شرایط به نسبت گذشته رقابتی‌تر و پیچیده‌تر شده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به سمت افق‌های جدید پیش رفته و در همین مدت دستاوردهای خوبی داشته است. در گذشته شرکت نمایشگاه‌ها یک بنگاه اقتصادی بود اما امروز یک بنگاه اقتصادی توسعه‌ای است.

معاون امور نمایشگاهی و برنامه‌ریزی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان تاکید کرد: در افق جدید این شرکت، بر ذینفعان و مشتریان به جای سهامداران تمرکز شده به این منظور که بتوانیم خدمات مؤثری به این دو گروه ارائه دهیم.

وی با اشاره به نگاه چند ابزاری به جای نگاه تک ابزاری افزود: امروز رویداد محوری در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از اهمیت زیادی برخوردار است و حرف اول را می‌زند.

به گفته گیوی، در این مسیر صنعت نمایشگاهی یک صنعت میان رشته‌ای است و پشتیبان است که می‌تواند تسهیلگر و کمک کننده باشند و شرکت نمایشگاه‌ها در کنار و حامی آنان باشد.

وی ادامه داد: امروز علاوه بر نمایش و عرضه محصول و اثر در نمایشگاه باید به عناصر دیگر هم توجه کرد و در مسیر رویدادمحوری گام برداشت. در همین راستا در تلاش هستیم بتوانیم توسعه فردی را با ابزار آموزش به شرکت کنندگان ارائه دهیم و نقش موثرتری بین تولید، تجارت و صادرات داشته باشیم.

معاون امور نمایشگاهی و برنامه‌ریزی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان تاکید کرد: این شرکت آماده در اختیار قراردادن بانک اطلاعاتی نمایشگاه برای توسعه کسب و کارها است. همچنین توسعه شبکه‌سازی از اهداف کلان این شرکت اقتصادی است.

وی تقویت مشتری مداری با توجه به افق جدید طراحی شده برای شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان را از دیگر برنامه‌های این مجموعه برشمرد و اظهار کرد: به دنبال طراحی نرم افزار مناسبی برای این سخت افزار هستیم تا بتوانیم شایسته‌تر و بهتر پاسخگوی نیاز اهالی تولید و صنعت استان و ایران باشیم.

گیوی با برشمردن تعدادی از استراتژی‌های نوین مجموعه نمایشگاه‌های اصفهان ادامه داد: ارائه خدمات جدید متناسب با مکان جدید، فعالیت مستمر در حوزه برندینگ، طراحی اتاق فکر نمایشگاهی، توسعه و تقویت بازاریابی داخل و خارجی، تنوع منابع درآمدی و توجه به حفظ و توانمندی نیروی انسانی از مهمترین رویکردهای این مجموعه در این بخش است.

وی تصریح کرد: در موضوع نیروی انسانی باید آنچه در اختیار داریم را دریابیم و بر مبنای اصلاح ساختار از آنچه که داریم غافل نشویم و بهتر و بیشتر از تجربه این نیروهای ارزشمند بهره مند شویم.

معاون امور نمایشگاهی و برنامه‌ریزی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان با ۱۵ شهر دنیا خواهرخوانده است، افزود: به دنبال عملیاتی کردن و ارتباط مؤثر و سازنده با خواهرخوانده‌های کلانشهر اصفهان هستیم.

گیوی تصریح کرد: در اولین گام فعالیت نمایشگاهی با سمرقند ازبکستان آغاز شده و نخستین نمایشگاه توانمندی‌های اصفهان با عنوان «اصفهان اکسپو» در ازبکستان دایر خواهد شد.

وی با اشاره به بهتر شدن ارتباط با سایر کشورها اظهار کرد: وزارت امور خارجه کشورمان و رایزنان در دیگر کشورها به نسبت گذشته فعال‌تر شده‌اند و هدایتگری اقتصادی آنها در همین مدت بهتر شده است.

کد خبر 661244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.