تبیین ظرفیت‌های عظیم اقتصادی استان اصفهان در پنجمین نمایشگاه ایران اکسپو

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان با سه رویکرد «تبیین گذشته اصفهان» «حال سرمایه‌گذاری» و «آینده اصفهان» در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۲۳ حضور یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، احسان شهیر اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۲۳ برگزار شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده؛ تجار خارجی به طور رسمی برای حضور در نمایشگاه دعوت شدند تا با بازدید از محصولات ارائه شده، نسبت به توافق خرید کالاها اقدام کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان اضافه کرد: ۱۲ گروه کالایی در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی، دانش بنیان، تجهیزات پزشکی، ساختمان، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی و کشاورزی در این نمایشگاه عرضه گردید.

شهیر مطرح کرد: هیئت‌های مختلف از سراسر دنیا در این نمایشگاه حضور داشتند، این افراد از توانمندی بیش از ۷۰۰ شرکت صادراتی ایرانی بازدید کردند.

وی ادامه داد: برای نخستین بار هریک از استانداری‌های کشور در این نمایشگاه دارای پاویون استانی بودند و به عرضه و معرفی توانمندی‌های صادراتی استان خود پرداختند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان با سه رویکرد تبیین گذشته اصفهان، حال سرمایه‌گذاری و آینده اصفهان در این نمایشگاه حضور یافت.

شهیر افزود: در خصوص تبیین گذشته اصفهان، با «دادستان‌های ناگفته سرمایه گذاری» در خصوص حال سرمایه‌گذاری اصفهان با «استان زندگی» و در مورد آینده اصفهان با «بهشت سرمایه‌گذاری» ورود نمودیم.

وی خاطرنشان کرد: با حضور ۲۵ بنگاه موفق صادراتی از استان اصفهان در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۳ تبیین شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان افزود: پاویون اصفهان در سالن شماره ۴۱ با مشارکت استانداری اصفهان، انجمن صادرکنندگان استان، اتاق بازرگانی اصفهان و سایر دستگاه‌های استان به معرفی توانمندی‌های صادراتی و رقابتی استان و ارائه محتواهای از قبل تهیه شده به صورت نماهنگ و فیلم پرداخت.

شهیر ادامه داد: همچنین به صورت BTB نیز با مهمانان و تجار خارجی حاضر در نمایشگاه مذاکره شد.

گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو ۲۰۲۳ (IRAN EXPO 2023) از هفدهم الی بیستم اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

کد خبر 660424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.