افتتاحیه نمایشگاه کتاب چهارشنبه به‌صورت مردمی برگزار می‌شود

قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران گفت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب، چهارشنبه، بیستم اردیبهشت به صورت مردمی در مصلای امام خمینی (ره) با حضور نویسندگان، ناشران و خانواده‌های مدافعان امنیت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جلسه هماهنگی کمیته پاسخگویی و اطلاع‌رسانی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و همکاران این کمیته، روز گذشته _دوشنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه_ برگزار شد.

وی افزود: همکاران کمیته پاسخگویی و اطلاع‌رسانی باید در این دوره از نمایشگاه نیز همچون سال گذشته با راهنمایی‌های درست و به‌موقع به مردم کمک کنند. دست‌گیری و راهنمایی کردن کار مردم را ساده‌تر می‌کند و آنها را سریع‌تر به مقصودشان می‌رساند. کمک به مردم به ابزار بینش و دانش احتیاج دارد و ما برای دست‌گیری از مردم به هر سه نوع از این ابزارها نیاز داریم. برای دعوت و دست‌گیری، بینش لازم است و برای حل مسائل و مشکلات به دانش احتیاج داریم.

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصریح کرد: ۴۸ ساعت تا آغاز حضور مردم در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت باقی مانده است. روش و نحوه گفت‌وگوی همکاران ما در کمیته پاسخگویی و اطلاع‌رسانی بر میزان رضایتمندی مردم از نمایشگاه تأثیرگذار است. بنابراین توقع می‌رود به سوال‌های بازدیدکنندگان به‌ویژه سوال‌های پُرتکرار، روان و متین پاسخ دهند. همچنین غرفه‌هایی در محیط نمایشگاه و سالن‌ها برای پاسخگویی به بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. در این بخش از ظرفیت‌های دیگری نظیر استندهای لمسی استفاده خواهد شد تا خدمات بهتری به بازدیدکنندگان ارائه شود.

وی گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران میراث ناملموس ملی است. ترکیب و شکل حضور مردم در هیچ‌کجا همچون نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیست؛ این اتفاق دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

رمضانی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم مردم از این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران استقبال بیشتری کنند. مراسم افتتاحیه نمایشگاه چهارشنبه، بیستم اردیبهشت‌ماه به صورت مردمی در مصلای امام خمینی (ره) با حضور نویسندگان، ناشران و خانواده‌های مدافعان امنیت برگزار می‌شود.

وی گفت: یکی از سوال‌هایی که ممکن است در ایام برگزاری نمایشگاه با آن مواجه شوید، نحوه استفاده از یارانه خرید کتاب است. در این زمینه باید بدانید که این یارانه در بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است؛ به عبارتی خرید کتاب از ابتدای جست‌وجو تا پرداخت کامل به صورت مجازی انجام می‌شود اما خریداران می‌توانند با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از غرفه مورد نظر خود کتاب‌های خریداری شده را تحویل گیرند.

کد خبر 660100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.