قیمت گوشی موبایل امروز + دانلود لیست سامسونگ، آیفون و شیائومی (۱۴ اردیبهشت)

جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی، هانر و نوکیا برای یافتن ارزان‌ترین قیمت مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خرید تلفن همراه یکی از مهم‌ترین و دشوارترین فعالیت‌ها است که در این مسیر، دانستن قیمت انواع گوشی بسیار کمک می‌کند.

امروزه بازار تلفن همراه بسیار گسترده شده و برندهای گوناگونی همچون اپل، شیائومی، سامسونگ، هوآوی و نوکیا مدل‌های بسیاری را عرضه کرده‌اند. به همین دلیل بهتر است پیش از خرید، درباره گزینه مورد نظر خود تحقیق کنیم.

پرطرفدارترین گوشی سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A۱۳ دو سیم کارت

  • رم: چهار گیگابایت
  • فناوری صفحه نمایش: PLS
  • اندازه :۶.۶ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی :۲G، ۳G، ۴G
  • حافظه داخلی: ۶۴ گیگابایت
  • نسخه سیستم عامل: Android۱۲

سامسونگ Galaxy A۱۳ یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده جدید سامسونگ است که به نسبت پارت‌نامبر قبلی خود در برخی از مشخصات فنی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

نمای روبه‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد ۶.۶ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۸ پیکسل از نوع PLS مجهز شده که توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را دارد.

طراحی ناچ واتردراپ یا همان اینفینیتی U برای این صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده که بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن هشت مگاپیکسل را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی هم یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) در کنار سنسور پنج مگاپیکسل فوق‌عریض (ultrawide) و دو سنسور با رزولوشن دو مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسورهای دوربین چهارگانه سامسونگ Galaxy A۱۳ را تشکیل می‌دهند.

اصلی‌ترین تفاوت این گوشی با پارت‌نامبر دیگر در مشخصات سخت‌افزاری و پردازنده در نظر گرفته شده است. این گوشی به پردازنده هلیو G۸۰ شرکت مدیاتک مجهز شده که توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی را در اجرای بازی‌ها و نرم‌افزارهای محبوب و کاربردی دارد.

در انتها نیز همانند اکثر گوشی‌های هوشمند سری A سامسونگ، این گوشی از باتری مناسب و قدرتمندی بهره برده است. باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت که به‌ازای هر بار شارژ ۱۰۰ درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید دو روز را دارد.

دانلود لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

محبوب‌ترین گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note ۱۰ Pro دو سیم‌کارت

  • رم: هشت گیگابایت
  • فناوری صفحه نمایش: AMOLED
  • اندازه :۶.۶۷ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی: ۲G، ۳G، ۴G
  • حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت
  • نسخه سیستم عامل: ۱۱ Android

شیائومی Redmi Note ۱۰ Pro یکی از گوشی‌های میان‌رده و البته قدرتمند این شرکت است که در برخی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده، توانایی ارائه عملکردی در حد و اندازه گوشی‌های هوشمند پرچمدار را دارد.

صفحه‌نمایش قدرتمند ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع امولد برای این گوشی در نظر گرفته شده که از قابلیت‌های قدرتمند آن می‌توانیم به توانایی نمایش ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت (nits) اشاره کنیم.

میزان نرخ به‌روزرسانی و روشنایی در نظر گرفته شده، صفحه‌نمایشی روان با وضوح بسیار خوب حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید را با خود به‌همراه داشته است.

بریدگی دایره‌ای‌شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش هم سنسور دوربین سلفی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را در خود جای داده که توقعات شما را در جایگاه یک گوشی میان‌رده برای نور روز برآورده می‌کند.

در قسمت پشتی هم سنسور عریض و قدرتمند با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل در کنار سنسور هشت مگاپیکسل فوق عریض (ultrawide) به‌همراه سنسور پنج مگاپیکسل ماکرو و سنسور دو مگاپیکسل سنجش عمق، سنسورهای دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

لازم به ذکر است که شیائومی Redmi Note ۱۰ Pro به یکی از قدرتمندترین سنسورهای دوربین عریض در بین گوشی‌های هوشمند مجهز شده است. پردازنده اسنپدراگون ۷۳۲G هم امکان اجرای بازی‌های سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل، آسفالت ۹ و Real Racing ۳ را فراهم کرده است.

باتری قدرتمند با ظرفیت ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعت و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات (امکان شارژ ۰-۵۹ درصد در ۳۰ دقیقه) از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند هستند.

می‌توانیم بگوییم که اگر به‌دنبال خرید گوشی میان‌رده‌ای هستید که در برخی از موارد توانایی ارائه عملکردی در حد و اندازه گوشی‌های هوشمند پرچمدار و گران‌قیمت را داشته باشد، شیائومی Redmi Note ۱۰ Pro می‌تواند یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای شما باشد.

دانلود لیست قیمت گوشی‌های شیائومی (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

محبوب‌ترین گوشی آیفون

گوشی موبایل اپل مدل iPhone ۱۳ Mini

  • رم: چهار گیگابایت
  • فناوری صفحه نمایش: Super Retina XDR OLED
  • اندازه: ۵.۴ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی: ۲G، ۳G، ۴G، ۵G
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
  • نسخه سیستم عامل: iOS۱۵

گوشی موبایل «iPhone ۱۳ Mini» پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین دوگانه روانه بازار شده است. اپل برای ویژگی‌ها و طراحی کلی این گوشی از همان فرمول چند سال اخیرش استفاده کرده است.

نمایشگر آیفون ۱۳ مینی به پنل Super Retina مجهز شده است تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه ۵.۴ اینچی حدود ۴۷۶ پیکسل را در هر اینچ جا داده است.

امکان شارژ بی‌سیم باتری در این گوشی وجود دارد. روکش سرامیکی صفحه‌نمایش این گوشی می‌تواند انقلابی در محافظت به‌پا کند. این گوشی ضدآب و ضد گردوخاک است.

بدنه زیبا iPhone ۱۳ Mini در مقابل خط و خش مقاومت زیادی دارد، پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌راحتی روی آیفون ۱۳ مینی تأثیر نمی‌گذارد، راحت باشد.

علاوه بر این لکه و چربی هم روی این صفحه‌نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارند. تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در آیفون جدید اپل به کار گرفته شده است.

قابلیت اتصال به شبکه‌های ۴G و ۵G، بلوتوث نسخه پنج، نسخه ۱۵ از iOS دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. از نظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه‌ی جدید A۱۵ بهره می‌برد که دارای ۱۵ میلیارد ترانزیستور است و دارای کنترل گرمای مطلوبی بوده تا بتواند علاوه بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند.

به گفته شرکت اپل، این گوشی دارای سرعتی ۵۰ برابر نسخه ۱۲ خود است. پردازنده دارای ماژولار جدیدی است که مصرف باتری را بسیار پایین‌تر آورده و دارای حفظ باتری بالاتری هستید. کیفیت نمایش در iPhone ۱۳ Mini دارای ۱۲۰ هرتز است و کیفیت بالایی را شاهد خواهید بود.

اپل در این سری از گوشی‌های iPhone خود پردازنده گرافیکی‌ای را قرار داده که از سری ۱۲ گوشی‌های خود ۳۰ درصد سریع‌تر است و نویدبخش آن است که می‌توانید بازی‌هایی را با گرافیک و MAP سنگین‌تر و بزرگ‌تر اجرا کنید.

دانلود لیست قیمت گوشی‌های آیفون (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

در ادامه لیست مدل‌های مختلف گوشی را در بازارهای ایران به همراه قیمت روز آن‌ها مشاهده می‌کنید:

دانلود لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، اپل و هوآوی (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 658926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.