تغییر خودرو در سامانه یکپارچه + جزییات ویرایش ثبت نام ۱۴۰۲

تغییر خودرو در سامانه یکپارچه و نیز امکان تغییر زمان تحویل محصولات فراهم شد.

به گزارش ایمنا، امکان ویرایش خودرو و تغییر محصول ثبت نامی در سامانه یکپارچه خودرو فراهم شد.

زمان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه

سامانه یکپارچه عرضه خودرو از امروز، سه شنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ به مدت ۵ روز در دسترس است.

جزییات تغییر خودرو در سامانه یکپارچه

متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش یکپارچه که نوبت آنها به سال ۱۴۰۳ موکول شده است در صورت تمایل می‌توانند با ورود به سامانه نسبت به تغییر نوع خودرو انتخابی خود اقدام کنند و خودروی مورد نظر خود را در سال ۱۴۰۲ تحویل بگیرند.

همچنین این امکان برای افرادی که به هر دلیلی قصد تغییر نوع خودروی خود را دارند نیز فراهم است تا با مراجعه به سایت از خرید انصراف دهند و سپس در مرحله دوم طرح یکپارچه که از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود شرکت کنند.

سایت جدید و سامانه یکپارچه خودرو

سامانه یکپارچه خودرو با آدرس اینترنتی easalcar.ir در دسترس است.

محصولات سامانه یکپارچه خودرو

از حدود ۵۰ محصول مختلف عرضه شده در طرح فروش یکپارچه، پنج محصول با تیپ بندی‌های مختلف درسال ۱۴۰۳ به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

کد خبر 657053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    16 0
    با سلام ضمن تشکر از اطلاعات مفیدی که ارائه کردید برای خیلی از افرادی که در سامانه یکپارچه خودرو در حال تغییر نوع خودرو هستند یک ابهام ایجاد شده در سامانه اشاره شده که تنها برای افرادی که در انتخاب جدیدشون از سال ۴۰۳ به ۴۰۲ منتقل بشوند انتخاب جدیدشون ثبت میشه و کسانی که مجددا نوبتشون در سال ۴۰۳ باشه همون انتخاب اولیه براشون ثبت میشه، برای فردی مثل بنده که نوبت اولیه ام زمستان ۴۰۳ بوده این انتظار وجود داره که زمان دریافت خودروم تعدیل بشه، مثلا از زمستان ۴۰۳ حداقل به پاییز ۴۰۳ منتقل بشم چون به هر حال تعدادی از افراد مختلف از سال ۴۰۳ به ۴۰۲ منتقل می شوند و قاعدتا زمان تحویل برای بقیه کسانی که در سال ۴۰۳ هستند باید تعدیل بشه چه با انتخاب خودرو جدید و چه بدون انتخاب خودرو جدید، ممنون میشم راهنمایی کنید
  • حانیه سیف زاده IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    2 2
    سلام. من ویرایش و اولویت ها رو انتخاب کردم حتی چند روز پیش مجدد وارد سایت شدم و پنج اولویتم در قسمت سفارشات بود اما امروز که سایت رو باز کردم نوشته شما هیچ سفارش ثبت شده ای ندارید. چرا اینطوری شده؟
  • اسرا FR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    3 0
    من اینجا موندم حساب وکالتی باز کردم وباموفقبت ثبت نام کردم هیچی پیامی نیامد چکار کنم