رویایی‌ترین مقاصد گردشگری جهان کدامند + عکس

رویایی‌ترین مقاصد گردشگری جهان شامل ساحل آمالفی در ایتالیا، سابی سندز گیم در آفریقای جنوبی، پاریس فرانسه و سانتورینی یونان می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مکان‌های رویایی زیادی در گوشه و کنار جهان وجود دارد که حس خاصی را در افراد ایجاد می‌کند و خاطره سفر فراموش‌نشدنی را برای آن‌ها رقم می‌زند. مهم نیست که شما چه سنی داشته باشید، بازدید از این مکان‌های خاص و لذت بردن از شگفتی‌ها و زیبایی‌های هر منطقه، روحیه ماجراجویی را در شما افزایش می‌دهد و نور امید را در دلتان زنده می‌کند. در ادامه شما را با رویایی‌ترین مقاصد گردشگری جهان آشنا می‌کنیم:

پاریس، فرانسه

اگر به دنبال گشت‌وگذار در یک شهر پر انرژی هستید، پایتخت فرانسه انتخاب بسیار خوبی است. هنگامی که در این شهر اروپایی قدم می‌گذارید، مجذوب کافی‌شاپ‌ها، خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده بدون نقص و خوراکی‌های تازه‌پخته شده می‌شوید که هوا را معطر می‌کنند. همچنین شما می‌توانید روزهای خود را با پرسه زدن در بسیاری از مکان‌های دیدنی نظیر برج ایفل و یا پل پون ده آر (Pont Des Arts) بگذرانید و برای اقامت در یکی از مجلل‌ترین استراحتگاه‌های روی کره زمین ساکن شوید. اگر در فصل بهار، تابستان یا پاییز به پاریس سفر می‌کنید، استفاده از دوچرخه‌های کرایه‌ای، یک روش آسان حمل‌ونقل و گردش در این شهر پر زرق و برق است. در فصل زمستان نیز تورهای گردشگری برای بازدید از موزه‌ها و مکان‌های تاریخی و مدرن، انتخاب مناسبی است.

رویایی‌ترین مقاصد گردشگری جهان کدامند؟

ونیز، ایتالیا

گردش در شهر زیبای ونیز، حتی برای مسافرانی که به خوبی با آن آشنا هستند، یک تجربه بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی است. این شهر آبی جهان که پایتخت منطقه ونتو محسوب می‌شود، از ۱۰۰ جزیره کوچک تشکیل شده است. در ونیز جاده‌های بسیار کم، اما کانال‌های آبی زیادی وجود دارد و شما می‌توانید با فرهنگ مهمان‌نواز ایتالیایی‌ها آشنا شوید و شاهد نوآوری‌های دوران رنسانس و دیدنی‌های عصر گوتیک باشید. میدان سنت مارک، جایی است که فروشندگان محلی، کالاهای دست‌ساز خود را به نمایش می‌گذارند. در این مکان باید، غذای خود را محکم در دستتان نگه دارید، زیرا صدها کبوتر در جست‌وجوی خوراکی‌های خوشمزه پرسه می‌زنند. اگر می‌خواهید یک تجربه رمانتیک داشته باشید، با قایق به منطقه glass-blowing در جزیره مورانو بروید و یک تجربه به یادماندنی برای خود ثبت کنید.

رویایی‌ترین مقاصد گردشگری جهان کدامند؟

سانتورینی، یونان

سانتورینی، یکی از زیباترین جزایر یونان و محبوب‌ترین مقاصد ماه عسل برای زوج‌های جوان است. خانه‌های گنبدی شکل فیروزه‌ای و دریای لاجوردی با چشم‌انداز زیبای خود، دلیل اصلی انتخاب سانتورینی برای گردشگری به‌شمار می‌رود. بسیاری از بوتیک‌ها، رستوران‌ها و استراحتگاه‌های این شهر زیبا در کنار صخره‌های ناهموار ساخته شده‌اند و تجربه رویایی را برای زوج‌های جوان رقم می‌زند. علاوه بر قدم زدن در خیابان‌های باریک و شیب‌دار، کرایه کردن ماشین برای تماشای افق نمادین، توصیه می‌شود. اگر حس ماجراجویی در شما زیاد است، می‌توانید یک اسکوتر کرایه کنید و از گردش در جاده‌های خوش‌منظره سانتورینی لذت ببرید.

رویایی‌ترین مقاصد گردشگری جهان کدامند؟

کرابی، تایلند

شهر آبی کرابی به لطف طبیعت زیبا، صرف هزینه کم برای خوردن غذاهای خوشمزه و داشتن سواحل رویایی بی‌نظیر، به یکی از پربازدیدترین استراحتگاه‌های ساحلی رمانتیک جهان تبدیل شده است. شما می‌توانید علاوه بر لذت بردن از یک سفر آرام، از خیابان‌ها و سواحل شلوغ پوکت بازدید کنید و سازندگان سنگ آهک و بسیاری دیگر از آثار شگفت‌انگیز مادر طبیعت را در منطقه جنوبی سواحل غربی تایلند از نزدیک ببینید. همچنین می‌توانید یک قایق رزرو کنید تا شما را به ساحل Railay برساند و یا برای دیدن موجودات رنگارنگ دریا، در یک تور غواصی ثبت‌نام کنید. اقامت در استراحتگاه‌های پنج ستاره کرابی که بیشتر آن‌ها دارای دسترسی به ساحل و استخر خصوصی هستند، نیز تجربه خاصی را برای زوج‌های جوان رقم می‌زند.

سابی‌سندز گیم، آفریقای جنوبی

سافاری سابی‌سندز گیم (Sabi Sands Game Reserve) در آفریقای جنوبی، یکی از مکان‌هایی است که بسیاری از زوج‌های جوان آرزوی رفتن به آنجا را دارند. شما می‌توانید در پارک ملی افسانه‌ای کروگر رانندگی کنید، اما اقامت در منطقه سابی‌سندز، جایی که بسیاری از استراحتگاه‌های مجلل در آن وجود دارد، گزینه رویایی‌تری است. اگر اهل ماجراجویی باشید، مواجه شدن با زرافه‌ها و گورخرها در یک چاله آبی، هنگام بیدار شدن از خواب بسیار برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

رویایی‌ترین مقاصد گردشگری جهان کدامند؟

مالدیو

این مقصد مجلل گردشگری در اقیانوس هند قرار دارد و دارای چشم‌اندازهای بی‌نظیری است که ۲۶ جزیره کوچک دایره‌ای شکل را در کنار هم به تصویر می‌کشد. بنابراین جای تعجب نیست که مالدیو به عنوان یکی از زیباترین جزایر جهان شناخته شده است. در این کشور جزیره‌ای خانه‌های ییلاقی زیادی برای زوج‌های جوان وجود دارد و کاوش در صخره‌ها و لذت بردن از زندگی دریایی، خاطره فراموش‌نشدنی را برای آن‌ها رقم می‌زند. افرادی که از فرهنگ محلی به عنوان بخشی از سفر خود لذت می‌برند، می‌توانند یک روز را در ماله، جایی که یک بازار محلی ماهی وجود دارد، بگذرانند و صنایع دستی مورد نظر خود را از خیابان اصلی Majeedhee Magu خریداری کنند.

رویایی‌ترین مقاصد گردشگری جهان کدامند؟

ساحل آمالفی، ایتالیا

ساحل آمالفی یک مکان ایده‌آل برای تعطیلات است و گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. این منطقه به لطف زیبایی خیره‌کننده، غذاهای دریایی تازه و مناظر پانورامای شگفت‌انگیز، انتخاب مناسبی برای زوج‌های جوان محسوب می‌شود. توقف در دهکده‌های ماهیگیری و ثبت‌نام در تورهای ویلایی بالای صخره نیز تجربه خوبی برای گردشگران خواهد بود. در امتداد ساحل ناهموار آمالفی، چندین دهکده پراکنده شده‌اند که به مرواریدهای آمالفی معروف هستند، اما بدون شک پوزیتانو (Positano)، زیباترین آن‌ها است و یکی از رویایی‌ترین مکان‌های گردشگری جهان محسوب می‌شود.

رویایی‌ترین مقاصد گردشگری جهان کدامند؟

کد خبر 639303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.