حضور شهردار اصفهان در نشست بی‌واسطه با نوجوانان شهر

مسئول فرهنگسرای نوجوان شهرداری اصفهان گفت: چهارمین نشست بی‌واسطه و چهره به چهره نوجوانان اصفهانی با مدیران و مسئولان شهری و استان اصفهان با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار خواهد شد و مسئولان شهر شنوای سخنان، نقدها و نظرات نوجوانان خواهند بود و به پرسش‌های آنان پاسخ خواهند داد.

صدیقه چگونیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چهارمین نشست «بی‌واسطه» با حضور علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این چهارمین نشست بی‌واسطه و چهره به چهره نوجوانان اصفهانی با مدیران و مسئولان شهری و استان اصفهان است که در این نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان حضور خواهند یافت و شنوای سخنان، نقدها و نظرات نوجوانان خواهند بود و به پرسش‌های آنان پاسخ خواهند داد.

مسئول فرهنگسرای نوجوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: جمعی از فعالان گروه سنی نوجوان در این نشست‌ها شرکت و مطالبات خود به‌ویژه در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، شهری و سایر حوزه‌ها را مطرح خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین نشست بی‌واسطه با حضور مجتبی شاهمرادی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اضافه کرد: معاون شهردار در همان نشست قول داد شهردار اصفهان در یکی از نشست‌های بی‌واسطه حضور یابد و پاسخگو و شنونده مطالبات و دغدغه‌های نوجوانان باشد.

حضور شهردار اصفهان در نشست بی‌واسطه با نوجوانان شهر

چگونیان خاطرنشان کرد: دومین نشست بی‌واسطه با حضور جوادمحمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد که طی آن نوجوانان حاضر در گردهمایی، دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مرتبط با مسئولیت مسئول مربوطه مطرح کردند.

وی ادامه داد: نشست سوم با حضور محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان برگزار شد که شاهد استقبال و طرح نقد و پرسش‌های خوبی در آن نشست ویژه هفته نوجوان، از مسئول تعلیم و تربیت اصفهان بودیم.

مسئول فرهنگسرای نوجوان شهرداری اصفهان با بیان اینکه در نشست‌های بی‌واسطه با نوجوانان از فعالان فرهنگی نوجوان در انجمن‌های اسلامی، شوراهای دانش‌آموزی، کانون‌ها و مراکز فرهنگی دعوت می‌شود، افزود: روز جمعه بهترین زمان برای برگزاری نشست با شهردار است چراکه همه علاقه‌مندان می‌توانند در یک روز تعطیل در نشست حضور یابند و مسائلشان را مطرح کنند.

وی تصریح کرد: همه نقدها و دغدغه‌ها در قالب یک فایل نوشتاری تهیه‌شده و قول و قرارهای مطرح‌شده در نشست‌ها به‌صورت خاص شنیده و پیگیری خواهد شود.

چگونیان با اشاره تنوع مطالب عنوان‌شده توسط نوجوانان در این نشست‌ها افزود: عنوان بی‌واسطه به این دلیل انتخاب‌شده است که نوجوانان به‌راحتی هر آنچه را که می‌خواهند بیان و پاسخ مناسب دریافت می‌کنند.

وی اظهار کرد: رسالت فرهنگسرای نوجوان، تلاش و برنامه‌ریزی برای گروه سنی نوجوان است. دیده شدن، باور داشتن و شنیدن سخن نوجوانان مهم‌ترین رویکرد ما در این مجموعه فرهنگی است که در قالب‌های مختلف دنبال می‌کنیم.

مسئول فرهنگسرای نوجوان شهرداری اصفهان ادامه داد: سلسله نشست‌های بی‌واسطه ادامه خواهد داشت و دعوت از سایر مسئولان و مدیران، با نظرخواهی از نوجوانان فعال انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: آموزش‌وپرورش مهم‌ترین نهادی است که احساس می‌شود بازهم می‌توان در نشست‌های بی‌واسطه از مدیران دعوت کرد تا در آن حضور پیدا کنند، چون بیشترین وقت نوجوانان در مدارس سپری می‌شود و طبیعی است که دغدغه‌های ذهنی بیشتری در همین زمینه داشته باشند.

کد خبر 623474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.