نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک در اصفهان حفظ شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای باقی ماندن نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک در اصفهان باید همچنان زیرساخت‌های لازم در معاونت‌های شهرسازی و فرهنگی شهرداری فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن امروز __یکشنبه ۱۹ بهمن ماه_ در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: با پیگیری کمیسیون‌های «شهرسازی، معماری و عمران»، «فرهنگی و ورزشی» و «اجتماعی و محیط زیست» شورای شهر اصفهان و پس از دو سال تلاش ارکان مختلف مدیریتی شهری، هفته گذشته نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک از طرف یونیسف برای اولین‌بار در کشور و در برنامه‌ای درخور که به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل برگزار شد به اصفهان اهدا شد.

وی با بیان اینکه تحقق شهر دوستدار کودک از ابتدای شورای پنجم دغدغه اعضای شورا بود، افزود: حوزه شهرسازی شهرداری برای ایجاد زیرساخت‌های متناسب برای کودکان و نوجوانان همراهی خوبی در جهت سیاستگذاری‌ها داشت و پروژه‌های مختلفی در این زمینه اجرا شد. ایجاد فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان در منطقه هفت که امروز بهره‌برداری می‌شود یکی از این پروژه‌ها است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برنامه‌ها و رویدادهایی که با نظارت معاونت فرهنگی شهرداری اجرا شد بخش دیگر اقدامات مؤثر مدیریت شهری در راه کسب نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک بود.

وی با تاکید بر اینکه کودکان آینده‌سازان شهر هستند بنابراین باید برنامه ویژه‌ای برای آنها در شهر داشته باشیم، ادامه داد: برای باقی ماندن این نشان در اصفهان باید همچنان زیرساخت‌های لازم در معاونت‌های شهرسازی و فرهنگی شهرداری فراهم شود.

روشن واگذاری مراکز فرهنگی را در جهت خصوصی‌سازی مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: در صورتی که تصمیم به برون‌سپاری مدیریت این مراکز گرفته می‌شود، باید همچنان نظارت معاونت فرهنگی شهرداری بر عملکرد مراکز حفظ شده و در خصوص تفاوت زمانی که واگذاری‌ها اتفاق افتاده با قبل از آن به شورا گزارشی ارائه شود.

کد خبر 473500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.