آخرین مهلت نام‌نویسی طرح ملی تلاوت اعلام شد

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن گفت: آخرین مهلت نام‌نویسی در طرح شباب‌الرضا (ع) دهم شهریورماه جاری است.

به گزارش ایمنا، حسین مقدم‌کیا با اشاره به استقبال از یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن، اظهار کرد: به دلیل اینکه تعدادی از شهرستان‌ها و استان‌ها به تازگی به این طرح اضافه شده‌اند تصمیم گرفته شد نام‌نویسی در طرح ملی شباب‌الرضا (ع) تمدید شود.

وی با اشاره به اینکه امسال این طرح به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد، افزود: دختران ۱۰ تا ۱۵ سال و پسران هشت تا ۱۵ سال می‌توانند با مراجعه به تارنمای طرح ملی تلاوت و تکمیل فرم ثبت‌نام به نشانی melitelavat.ir در این دوره نام‌نویسی کنند.

مقدم‌کیا افزود: طرح ملی تلاوت به منظور کشف استعدادهای قرآنی نوجوانان براساس تقلید از سبک تلاوت قاریان برجسته جهان اسلام مانند عبدالباسط محمد عبدالصمد، مصطفی اسماعیل، محمد صدیق منشاوی و شحات محمد انور به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی ستاد اجرایی این طرح اجرا می‌شود.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن ادامه داد: قرآن‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح به مدت شش سال دوره‌های مقدماتی، پیشرفته و عالی قرآن آموزی را طی می‌کنند و دروس تجوید، صوت و لحن، تقلید، تلاوت و حفظ موضوعی قرآن را فرا می‌گیرند. هم‌اکنون سه هزار قرآن‌آموز در این طرح ملی شرکت کردند و در دوره‌های مختلف قرآن آموزی فعال هستند.

منبع: صداوسیما

کد خبر 598330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.