شورای شهر موسسات قرآنی را حمایت مالی می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هر موسسه قرآنی که به کمک نیاز داشته باشد توسط شورای اسلامی شهر حمایت خواهد شد. به همه موسسات قرآنی قول می‌دهیم برای برگزاری برنامه‌های قرآنی کمک‌های ریالی شورای شهر در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: براساس حدیث ثقلین، پیامبر اکرم (ص) قرآن کریم و اهل بیت را بین انسان‌ها قرار داد. امید است به عنوان یک مسلمان وظیفه شناس علاوه بر بهره‌مندی از این دو نعمت، بتواتیم آن را در روز قیامت به پیامبر اکرم تقدیم کنیم.

وی افزود: اقدامات شهرداری و شرکت نمایشگاه‌های بین الملی اصفهان، مراکز قرآنی و موسسات در برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت شایسته تقدیر است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمایشگاه قرآن و عترت هر ساله باشکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود. امسال نیز این نمایشگاه همچون گذشته برگزار شده که نقش موثری در ترویج فرهنگ قرآنی دارد.

فلاح اضافه کرد: قرآن برنامه معنوی و جامعی است که خط مشی زندگی کردن را به مسلمانان نشان می‌دهد و برای جزئی‌ترین مسائل زندگی افراد تا مسائل اجتماعی برنامه دارد. اگر به دنبال حل مشکلات جهان اسلام و کشورمان هستیم باید به قرآن روی آورده و به آن تمسک جوییم‌.

وی با بیان اینکه راهکار بسیاری از مشکلات کشور و حتی مشکلات اقتصادی کشور در قرآن وجود دارد، ادامه داد: بنابراین باید به ترویج فرهنگ قرآنی در شهر روی‌آوریم‌. این رویکرد در شهرداری و شورای شهر اصفهان وجود دارد که با حمایت از موسسات قرآنی این فرهنگ در شهر ترویج یابد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مصوبات این شورا درخصوص موسسات قرآنی، گفت: تلاش شده کمک‌های ویژه در قالب کمک مالی و اختصاص مکان در اختیار این موسسات قرار گیرد. در این دوره هر موسسه قرآنی که به کمک نیاز داشته باشد توسط شورای اسلامی شهر حمایت خواهد شد. به همه موسسات قرآنی قول می‌دهیم برای برگزاری برنامه‌های قرآنی کمک‌های ریالی شورای شهر در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 572064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.