برگزاری طرح نهضت ملی حفظ قرآن دانشگاهیان

استفاده از تحصیل رایگان در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی و اخذ مدرک کارشناسی یا ارشد در رشته‌های علوم قرآنی بدون تحصیل در دانشگاه از جمله امتیازات طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم دانشگاهیان است.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید کرمی اظهار کرد: نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با مشارکت شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم دانشگاهیان اعم از دانشجویان، استادان، کارمندان و خانواده‌هایشان را برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: هر دانشگاه کلاس‌های مجزایی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌کند و بسته به شرایط ممکن است کلاس‌ها به صورت حضوری یا مجازی و همچنین ترکیبی برگزار شود.

به گفته وی، پس از برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ قرآن کریم آزمونی برای تعیین سطح برگزار می‌شود. افرادی که موفق به حفظ پنج، ۱۰،۲۰ یا ۳۰ جزء قرآن کریم شوند می‌توانند با شرکت در آزمون‌های تعریف شده از طرف سازمان اوقاف و سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور از امتیازات در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: استفاده از تحصیل رایگان در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی و اخذ مدرک کارشناسی یا ارشد در رشته‌های علوم قرآنی بدون تحصیل در دانشگاه از جمله امتیازات این طرح است.

علاقه‌مندان برای شرکت در طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم دانشگاهیان، می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۸۸۶ و دریافت لینک مربوطه، نسبت به ثبت‌نام در طرح اقدام کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

کد خبر 579972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.