از جزئیات بازداشت دختران قمه‌کش بوشهری تا صدور کیفرخواست پرونده حادثه متروپل آبادان

دختران قمه‌کش بوشهری بازداشت شدند، واکنش خزعلی به برخورد گشت پلیس با یک مادر، یک هفته قرنطینه برای مبتلایان به کرونا، محدودیت‌ها با توجه به رنگ‌بندی شهرها اعمال می‌شود، صدور کیفرخواست پرونده حادثه متروپل آبادان، انتقام دو برادر از وکیل دادگستری را دربسته خبری سرویس جامعه ایمنا مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار امروز _پنجشنبه سی‌ام تیرماه_ سرویس جامعه به شرح ذیل است:

دختران قمه‌کش بوشهری بازداشت شدند+جزئیات

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر در خصوص کلیپ دعوای دختران نوجوان در بوشهر توضیح داد.

بیشتر بخوانید

واکنش خزعلی به برخورد گشت پلیس با یک مادر

معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهوری با اشاره به عذرخواهی و دلجویی پلیس در ماجرای ویدئو منتشره از گشت ارشاد و یک مادر، بر حفظ کرامت زن و مادر تأکید کرد.

بیشتر بخوانید

مصرف خودسرانه آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور بالاست

مدیرکل پایش مصرف فرآورده‌های سلامت‌محور سازمان غذا و دارو گفت: مصرف خودسرانه و قاچاق آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور باعث شده میزان استفاده از آن‌ها بالاتر از آمار فروش داروهای دیگر باشد.

بیشتر بخوانید

یک هفته قرنطینه برای مبتلایان به کرونا / محدودیت‌ها با توجه به رنگ‌بندی شهرها اعمال می‌شود

وزیر بهداشت با بیان اینکه کشورمان از پیشتازان پیشگیری و کنترل همه‌گیری کرونا محسوب می‌شود، اظهار کرد: به همت دانشمندان توانمند و متخصص کشور، تاکنون ۶ مرکز تولید واکسن در ایران راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید

تعهد استان اصفهان برای آموزش ۱۶۰ تبعه خارجی / استقبال اتباع از رشته‌های پوشاک و صنایع‌دستی

معاون آموزش و برنامه‌ریزی فنی‌وحرفه‌ای استان اصفهان گفت: طی سال جاری برای حدود ۱۶۰ تبعه خارجی، دوره آموزشی پیش‌بینی شده است تا ۱۶۰ تبعه خارجی که مورد تعهد استان اصفهان هستند، تحت آموزش قرار گیرند.

بیشتر بخوانید

کیفرخواست پرونده حادثه متروپل آبادان صادر شد

کیفرخواست پرونده حادثه متروپل آبادان صادر و به‌زودی جهت ادامه رسیدگی به محاکم کیفری ۲ اهواز ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

انتقام ۲ برادر از وکیل دادگستری

دو مرد کینه‌جو که به‌دنبال اختلاف شخصی با یک وکیل دادگستری، او را ربوده و پس از ضرب‌وشتم و سرقت اموالش در خیابان‌های حاشیه شهر کرج رهایش کرده بودند، توسط پلیس آگاهی البرز شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

۳۰۰۰ متر از مراتع فریدون‌شهر طعمه حریق شد / استقرار توده هوای گرم در اصفهان تا روز یکشنبه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع حریق در سه هزار متر از مراتع پشت‌کوه شهرستان فریدون‌شهر، گفت: تا روز یکشنبه توده هوای گرم تابستانی همراه با افزایش دو تا سه درجه‌ای دما در مناطق مرکزی. شرقی و شمالی استان برقرار خواهد بود.

بیشتر بخوانید

هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس/۹ ایستگاه سنجش کیفیت خاموش

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _پنجشنبه سی‌ام تیرماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۰۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

بیشتر بخوانید

۶ مرکز تولید واکسن کرونا در کشور فعال است

وزیر بهداشت گفت: تا وقتی منتظر کمک دیگران بودیم وضعیت واکسیناسیون بغرنج بود اما امروز شش واحد تولید واکسن در کشور داریم که در انواع و اقسام پلتفرم‌ها، واکسن کرونا تولید می‌کنند.

بیشتر بخوانید

کلاهبرداری از ۹۰ نفر با وعده برنده شدن سفر کربلا

رئیس پلیس فتا پایتخت از متلاشی شدن باند شش نفره کلاهبرداران تلفنی با موضوع "برنده شدن در سفر زیارتی کربلا " خبر داد و گفت: متهمان با این ترفند اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 589865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.