انتقام ۲ برادر از وکیل دادگستری

دو مرد کینه‌جو که به‌دنبال اختلاف شخصی با یک وکیل دادگستری، او را ربوده و پس از ضرب‌وشتم و سرقت اموالش در خیابان‌های حاشیه شهر کرج رهایش کرده بودند، توسط پلیس آگاهی البرز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا روزنامه ایران نوشت: بیست‌وسوم تیرماه امسال مردی سراسیمه خودش را به کلانتری ۴۳ کیانمهر کرج رساند و اظهار کرد: من وکیل دادگستری هستم، امروز دو مرد که از قبل باهم اختلاف داشتیم مرا ربوده و پس از ضرب و شتم و سرقت اموالم در حاشیه شهر رهایم کردند.

پس از این شکایت بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی استان البرز قرار گرفت. بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که این وکیل در خانه‌اش بوده که دو مرد نقابدار با ورود غیرقانونی به خانه‌اش اقدام به ربودن وی کرده‌اند.

سرهنگ محمد نادربیگی درباره این پرونده گفت: هنگام ربودن این وکیل یکی از همسایه‌ها به شکل اتفاقی این صحنه را از پنجره خانه‌اش مشاهده کرده و بلافاصله ماجرا را به پلیس گزارش داد. در حالی که تحقیقات برای پیگیری موضوع ادامه داشت چند ساعت بعد فرد ربوده شده به صورت آشفته و پریشان احوال خودش را به یکی از کلانتری‌های کرج رساند و خبر ربودنش را اعلام کرد.

بلافاصله اقدامات پلیسی، اطلاعاتی کارآگاهان برای شناسایی متهمان آغاز شد و در کمتر از ۴۸ ساعت آدم‌ربایان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

متهمان انگیزه خود از این اقدام را اختلاف شخصی با وکیل عنوان کردند و گفتند: برای یک پرونده که مربوط به خواهرمان بود پیش این وکیل رفتیم و با او قرارداد بستیم اما بعد متوجه شدیم که او سرمان کلاه گذاشته است.

به همین خاطر درصدد انتقام از او بودیم که این سناریو را طراحی و اجرا کردیم. هدف ما تنبیه او بود نه سرقت و آدم‌ربایی فقط می‌خواستیم از او انتقام بگیریم.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی دست یافته که مجرمان و اخلالگران در نظم و امنیت کشور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و به مراجع قضائی معرفی می‌کند.

کد خبر 589766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.