ارائه تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع‌دستی استان البرز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان البرز از ارائه تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع دستی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریدون محمدی امروز _یکشنبه، دوازدهم تیرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هنرمندانی که کارت شناسایی یا پروانه تولید انفرادی دارای اعتبار دارند و محل فعالیت آن‌ها در مجوز، منزل قید شده است با عنوان مستقل و کسانی که دارای پروانه تولید کارگاهی یا انفرادی هستند و محل فعالیت آن‌ها خارج از منزل و در کارگاه است و افرادی را تحت پوشش خود در منازل دارند، می‌توانند به صورت پشتیبان برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

به گفته وی، برای این منظور هنرمندان می‌توانند از تاریخ دوازدهم تا سی‌ویکم تیرماه به محل اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز مراجعه کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز ادامه داد: افرادی که قبلاً از این وام استفاده کرده‌اند، نمی‌توانند دوباره نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

محمدی مبلغ این تسهیلات برای هنرمندان با عنوان مستقل را تا سقف ۵۰ میلیون تومان و برای پشتیبان تا یک میلیارد تومان، با بازپرداخت چهار درصد عنوان کرد.

کد خبر 585712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.