لزوم راه‌اندازی بازارچه فرهنگ و هنر در دزفول

عضو شورای اسلامی شهر دزفول گفت: برای حمایت از هنرمندان کارآفرین بازارچه فرهنگ و هنر راه‌اندازی می‌شود.

علیرضا زمانی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با مطرح شدن ایده راه‌اندازی بازارچه فرهنگ و هنر ویژه عرضه صنایع دستی و تولیدات خانگی با هدف کمک به معیشت خانواده هنرمندان کارآفرین پیگیری‌های لازم از طریق نهادهایی مربوطه برای صدور مجوزها در کمیته سرمایه‌گذاری و گردشگری انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه خیابان شهید منتظری حدفاصل میدان مثلث تا پل تاریخی دزفول استعدادی بالقوه و فراوان برای تبدیل شدن به مسیر فاخر گردشگری و تاریخی دارد، لذا مقرر شد بخشی از این مسیر برای بازارچه فرهنگ و هنر اختصاص یابد.

عضو شورای اسلامی شهر دزفول ادامه داد: با اختصاص مکان مشخص برای بازارچه فرهنگ و هنر هر پنجشنبه از ساعت ۲۱ تا یک بامداد صنایع دستی و محصولات خانگی دزفول در این بازار عرضه می‌شود.

وی تاکید کرد: این بازارچه بخشی از طرح وسیعی است که شهرداری و شورای اسلامی شهر دزفول برای این منطقه مد نظر دارد، امیدوارم با استقبال شهروندان باعث ترویج صنایع دستی و بهبود شرایط اقتصادی خانواده‌ها شود. مدیریت این بازار بر عهده منطقه دو شهرداری دزفول است و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، پلیس راهور، اداره برق و سازمان‌های مردم‌نهاد اجرا شده است.

کد خبر 583900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.