بهترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۲۲

گردشگران برای آغاز سفر خود با دو بحران اساسی مواجه هستند؛ آن‌ها زمان کمی دارند و این در حالی است که مقاصد بسیاری برای جهانگردی وجود دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شناسایی شهرهایی با بیشترین جاذبه برای سفر می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای گذراندن تعطیلات، به ویژه برای کسانی به حساب بیاید که محدودیت زمانی دارند. بسیاری از مردم بدون این‌که مقصد سفر خود را به خوبی بشناسند و با مکان‌های دیدنی آشنا شوند، به آن‌ها سفر می‌کنند و پس از ورود با چالش‌های زیادی مواجه می‌شوند. بدیهی است که هر چه شناخت افراد از شهرهای توریست‌پذیر دنیا بیشتر باشد، انتخاب آن‌ها راحت‌تر و گذراندن زمان در آن‌ها لذت‌بخش‌تر می‌شود. در ادامه به معرفی بهترین شهرهای جهان برای سفر در سال ۲۰۲۲ پرداخته می‌شود.

جزیره جنوبی در نیوزلند

نیوزلند یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری میان جهانگردان به‌شمار می‌رود که جزیره جنوبی، آن را به محبوبیت بیشتری رسانده است؛ چراکه مسافران می‌توانند با سفر به آن، به جای یک شهر از یک منطقه وسیع با جاذبه‌های بی‌شمار دیدن کنند. چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز این جزیره، لحظات بسیار لذت‌بخشی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد، ضمن این‌که فعالیت‌های تفریحی زیادی در سواحل آن برگزار می‌شود که هزینه زیادی برای آنان در بر ندارد.

بسیاری از افرادی که به این جزیره سفر می‌کنند، لحظات سپری شده در آن را در طول عمر خود تکرارنشدنی توصیف می‌کنند و کوهنوردی در مسیری حدود ۳۳ کیلومتری را بی‌نظیر می‌دانند. جالب است بدانید که در هر زمان، تنها ۹۰ نفر می‌توانند در این مسیر طولانی حرکت کنند و سایر مسافران باید برای لذت از آن، صف‌هایی طولانی تشکیل دهند.

پریدن از هلیکوپترهای در حال پرواز نیز از هیجان‌آورترین فعالیت‌های جزیره جنوبی نیوزلند به‌شمار می‌رود که جایی برای تأمل جهانگردان برای سفر به این منطقه به جا نمی‌گذارد.

پاریس، پایتخت فرانسه

پاریس با چشم‌اندازهای افسانه‌ای خود قرن‌ها گردشگران را با گرایش زیاد به سمت خود جذب کرده است. مکان‌های دیدنی بسیاری در این شهر وجود دارد که آن را به دومین مقصد گردشگری محبوب در میان جهانگردان در سال ۲۰۲۲ تبدیل کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برج ایفل و موزه اورسی اشاره کرد، ضمن این‌که هر یک از ۲۰ منطقه متنوع آن، جذابیت خاصی برای گردشگران مختلف دارد. بازارها و رستوران‌های پایتخت فرانسه از توریست‌پذیرترین جاذبه‌های شهر به‌شمار می‌رود که اغلب آن‌ها از قرن هجدهم به جا مانده و از معماری منحصربه‌فردی برخوردار است. پاریس در فصل تابستان بیشترین تعداد گردشگر را به سمت خود جذب می‌کند و با برگزاری رویدادهای ویژه فصلی، بر محبوبیت خود در میان جهانگردان می‌افزاید.

بهترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۲۲

بورا بورا، فرانسه

بورا بورا، جزیره‌ای در پلی‌نزی فرانسه با وجود مساحت بسیار کم خود که به حدود دو مایل عرض و شش مایل طول می‌رسد، یکی از جذاب‌ترین مناطق فرانسه به‌شمار می‌رود که توانسته است جایگاه سوم نقاط محبوب گردشگری جهان در سال ۲۰۲۲ را از آن خود کند. چشم‌اندازهای طبیعی بورا بورا چشم هر بازدیدکننده‌ای را به مدت طولانی به خود خیره نگه می‌دارد و آن‌ها را به برنامه‌ریزی برای سفر دوباره به این جزیره سوق می‌دهد. تالاب فیروزه‌ای محصور در جنگل کاملاً سبز، از دیگر ویژگی‌های اعجاب‌انگیز جزیره به‌شمار می‌رود که آن را در اولویت سفر گردشگران به فرانسه قرار می‌دهد.

کوهنوردی در مسیرهای سبز و در بخشی از یک آتشفشان بزرگ به ارتفاع ۲۴۰۰ فوت، امکان تماشای زیبایی‌های آب‌های اطراف را برای گردشگران فراهم می‌آورد.

مائوئی، هاوایی

مائوئی، جزیره‌ای شگفت‌انگیز در هاوایی، یکی از بهترین گزینه‌های سفر برای کسانی است که از نظر زمانی محدودیت دارند. این جزیره از نظر اندازه متوسط است و هیجان نسبی را نیز برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان می‌آورد. به طور کلی، پنج منطقه در جزیره مائوئی وجود دارد که هر یک از آن‌ها میزبان جاذبه شگفت‌انگیز و خاص خود است. تمام سواحل این جزیره فضاهای زیبایی را برای تماشای چشم‌اندازهای بی‌نظیر دریا در خود جا داده است، ضمن این‌که امکان اکتشاف بزرگ‌ترین کوه آتشفشان غیرفعال جهان یعنی هالیاکالا از آن وجود دارد.

تاهیتی، فرانسه

جالب است بدانید که از پنج منطقه محبوب گردشگری جهان در سال ۲۰۲۲، سه منطقه در کشور فرانسه واقع شده است. جزیره تاهیتی که جایگاه پنجم بهترین نقاط جهان برای گردشگری را از آن خود کرده است، از آب‌های گرمی برخوردار است که دوستداران شنا را برای گذراندن لذت‌بخش‌ترین بخش سفرها به سمت خود جذب می‌کند. این جزیره نیز بخشی از جزایر پلی‌نزی به‌شمار می‌رود که با سواحل زیبای خود، گردشگران را به گذراندن ساعت‌ها قدم زدن در امتداد آب دریا دعوت می‌کند. ماه‌های می و اکتبر بهترین زمان برای سفر به جزیره تاهیتی است؛ چرا که در این بازه زمانی، رطوبت هوا و بارش در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد.

بهترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۲۲

کد خبر 580353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.