زمان اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو + مشاهده نتیجه فروش فوق العاده و ورود

سامانه خودرو، نخستین طرح فروش محصولات ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، کرمان موتور، مدیران خودرو و لاماری ریما را برگزار کرد. ثبت نام در طرح فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید و طرح جوانی جمعیت سوم خرداد ۱۴۰۱ به پایان رسید.

به گزارش ایمنا، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به دستور وزارت صمت و زیر نظارت تحت نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بر اساس اجرای بند ۵ از دستورات ابلاغی رئیس‌جمهور در خصوص چگونگی عرضه خودرو برای ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم، از روز ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ثبت نام انواع خودرو را آغاز کرد.

در نخستین دوره فروش خودرو در این سامانه، بازه زمانی یک‌هفته‌ای برای ثبت‌نام متقاضیان در نظر گرفته شد و تقدم یا تأخر زمان ثبت‌نام، هیچ تأثیری بر قرعه‌کشی و شانس برنده شدن داشت و مراسم قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام می‌شود.

ورود به سامانه یکپارچه خودرو

ورود به سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو از طریق آدرس اینترنتی https://sale.iranecar.com/public/home امکان پذیر است.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو + مشاهده نتیجه فروش فوق العاده و ورود

ثبت نام ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

ثبت نام در نام طرح جدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه از روز سه شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز و یک هفته ادامه داشت.

ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ایران خودرو

در اولین عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو محصولات ایران خودرو شامل پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای، پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، پارس تی یو فایو، ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، رانا پلاس و سورن پلاس در دو طرح فروش فوق‌العاده عادی و فروش فوق‌العاده ویژه مادران عرضه شد؛ همچنین محصولات پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای، پارس سال سفارشی ELX با موتور XU۷P، پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته، تارا اتوماتیک، تارا دستی، دنا پلاس توربو دستی، رانا پلاس، سورن پلاس، هایما S۷ پلاس اتوماتیک و هایما S۵ پلاس اتوماتیک در طرح پیش فروش عرضه ایران خودرو عرضه شدند.

ثبت نام سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

در اولین عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو محصولات سایپا شامل تیبا SX با موتور M۱۵، ساینا EX با گیربکس معمولی و رینگ فولادی، تیبا EX ۲ رینگ فولادی، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک S و کوییک R با گیربکس معمولی در دو طرح فروش فوق‌العاده عادی و فروش فوق‌العاده ویژه مادران، خودروهای کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا S در طرح پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید عرضه شد.

در نخستین عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه محصولات بهمن موتور شامل فیدلیتی پرایم تی پ۱، فیدلیتی پرایم تی پ۲ و دیگنیتی پرایم، محصولات مدیران خودرو شامل تیگو ۸، جک J۴ کرمان موتور و لاماری ایما آرین پارس موتور به فروش رسید.

زمان قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو

بر اساس آخرین خبرها، قرعه کشی فروش خودرو در سامانه یکپارچه هفته دوم خرداد ماه برگزار و نتایج آن اعلام می‌شود.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو + مشاهده نتیجه فروش فوق العاده و ورود

مراحل ثبت نام در سامانه تخصیص خودرو

متقاضیان با ورود به سامانه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس https://sale.iranecar.com/public/home پس از مشاهده لیست خودروهای قابل عرضه، می‌توانند با انتخاب گزینه «ورود / ثبت‌نام» (از منوی اصلی سامانه) وارد صفحه ورود و ثبت‌نام شوند.

در این مرحله با انتخاب گزینه «ثبت‌نام»، کاربر به صفحه اطلاعات اولیه مشتری هدایت می‌شود و با تکمیل این فرم، حساب کاربری خود را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ایجاد می‌کند. اطلاعات این فرم شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه، کلمه عبور و تکرار آن است.

متقاضی ثبت نام خودرو، پس از تشکیل حساب کاربری، به صفحه فرم کامل ثبت‌نام هدایت شده و نام و نام خانوادگی کاربر در قسمت مربوط به کاربران (بالا سمت چپ) نمایش داده خواهد شد. با تکمیل این فرم، کاربر اطلاعات تفصیلی خویش را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت می‌کند. تکمیل فیلدهای ستاره‌دار اجباری است. در نهایت، کاربر پس از انتخاب گزینه «ثبت و ادامه» وارد صفحه اصلی سامانه برای انتخاب خودرو می‌شود.

در مرحله بعد کاربر در این صفحه با مشاهده لیست خودروها می‌تواند اقدام به انتخاب خودرو مورد نظر خود کند. پس از انتخاب خودرو موردنظر خود، فهرست بخشنامه‌های فروش را مشاهده کرده و با انتخاب یکی از بخشنامه‌ها، وارد مرحله بعدی می‌شود. همچنین، آن گروه از کاربرانی که پیش از انتخاب خودرو، مراحل ثبت‌نام و ورود را طی نکرده باشند، قبل از هدایت به مرحله بعدی، صفحه «ورود / ثبت‌نام» را مشاهده می‌کنند.

کاربر در این مرحله، کلیه اطلاعات ثبت‌شده در مراحل قبل را مشاهده و تأیید می‌کند. این اطلاعات شامل اطلاعات شخصی متقاضی، اطلاعات بخشنامه و خودرو انتخاب‌شده خواهد بود.

کاربر در این مرحله، کد رهگیری مربوط به ثبت درخواست خود را دریافت خواهد کرد. با دریافت کد رهگیری، مرحله شرکت در قرعه‌کشی به اتمام رسیده و نام کاربر در فهرست کسانی که در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند، قرار خواهد گرفت.

کد خبر 577296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.