عرضه ۴۰ عنوان کتاب از انتشارات راه‌ یار در نمایشگاه کتاب تهران

انتشارات راه‌ یار در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۴۰ عنوان از آثاری که در سال‌های همه‌گیری کرونا با موضوعات جدید، در حوزه تاریخ شفاهی به چاپ رسیده است را عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشر «راه یار» که بیش از ۱۰۰ عنوان کتابِ منتشرشده در کارنامه خود دارد، در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حضور فعالی خواهد داشت.

«سلول‌های بهاری»، «حوض خون» و «مسجد رهبر» ازجمله کتاب‌های شاخص این انتشارات در این دوره از نمایشگاه کتاب است. «مادر ایران»، چاپ‌های جدید دفاتر اول و دوم «راز رسانه»، «سفیر قدس»، «ما هم جنگیدیم»، «مادر برام قصه بگو»، «رسم جهاد»، «بَرپا»، «آقا سعید»، «مترو مخاطب حرکت» و «سرباز روز نهم» از دیگر آثار عرضه شده از سوی انتشارات راه یار در نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

در میان آثار این انتشارات، پنج کتاب از خاطرات گروه‌های جهادی در مبارزه با کرونا، ۹ اثر در حوزه کودک و نوجوان، خاطرات مردم شهرهای مختلف همچون سبزوار، شیراز، اهواز، بوشهر، گیلان، همدان در ایام شهادت حاج قاسم و آثاری همچون «سکه تقدیر» با نگاهی تحلیلی بر سریال «روزی روزگاری» و «دکوپاژهای برزخی» با تحلیلی بر سریال «وضعیت سفید» دیده می‌شود.

غرفه این انتشارات در شبستان اصلی مصلی، راهروی شماره ۱۵، غرفه ۱۲ میزبان کتاب‌دوستان و اهالی فرهنگ و ادب خواهد بود.

انتشارات «راه یار» از مهرماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و با عنوان «ناشر فرهنگ، اندیشه و تجربه انقلاب اسلامی» تاکنون آثاری در زمینه فرهنگ و رسانه، تاریخ شفاهی پیشرفت، تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی و هنری انقلاب، تاریخ شفاهی زنان، مساجد انقلاب، تاریخ شفاهی معلمان و مربیان و مدارس انقلاب و جهاد سازندگی منتشر کرده است.

به گزارش ایمنا، به تازگی مجموعه دو جلدی «راز رسانه» شامل گفتارها و گفت‌وگوهای رسانه‌ای زنده‌یاد نادر طالب‌زاده، در آستانه برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، توسط انتشارات راه‌یار تجدید چاپ شده است.

کد خبر 574041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.