برگزاری مسابقه کتابخوانی «حوض خون» با جوایز زیارتی

مسابقه کتابخوانی «حوض خون» با اهدای جوایز ارزنده به برگزیدگان، توسط انتشارات «راه یار» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «حوض خون» کتاب تقریظ شده رهبر معظم انقلاب، روایتی از مجاهدت بانوان اندیمشکی از رخت‌شویی در دوران دفاع‌مقدس به قلم فاطمه‌سادات میرعالی است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه، بعد از تهیه کتاب باید بخش کوتاهی از کتاب را با گویش و لهجه محلی بخوانند و فایل آن را تا عید فطر در سایت http://ketabpishe.ir بارگذاری کنند.

جوایز این رقابت فرهنگی شامل، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برای نفرات اول تا سوم، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای نفرات چهارم تا دهم و بن خرید کتاب‌های انتشارات راه‌یار تا سقف ۵۰۰ هزار تومان به مدت یک‌سال خواهد بود.

بر اساس اعلام ناشر، مجموع آثار ارسال شده، داوری و طی مراسمی از بهترین‌ها، تقدیر خواهد شد.

مهرماه سال گذشته رهبر انقلاب این متن را در تقریظ کتاب حوض خون مرقوم کردند:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

اولین احساس، پس از خواندن بخش‌هایی از این کتاب، احساس شرم از بی‌عملی در مقایسه با مجاهدت این مجاهدانِ خاموش و بی‌ریا و گمنام بود. آنچه در این کتاب آمده بخش ناشناخته و ناگفته‌ای از ماجرای عظیم دفاع مقدس است. باید از بانوی پرکار و صبور و خوش‌سلیقه‌ای که این کار پرزحمت را به‌عهده گرفته و به‌خوبی از عهده برآمده است و نیز از مؤسسه جبهه فرهنگی عمیقاً تشکر شود.»

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب «حوض خون» علاوه بر کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور می‌توانند از طریق سایت‌های http://ketabpishe.ir، http://ketabresan.net و همچنین صفحات مجازی ناشر http://@raheyarpub برای سفارش این کتاب اقدام کنند.

کد خبر 566435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.