افتتاح نمایشگاه قرآن در شب میلاد امام حسن‌مجتبی(ع)

بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همزمان با شب میلاد امام حسن‌مجتبی (ع) در مصلای امام خمینی(ره) آغاز می‌شود.

معاون اجرایی بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۷:۰۰ امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر فرهنگ و شخصیت‌های فرهنگی و قرآنی، بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز به کار می‌کند.

به گفته «حامد منیری»، نمایشگاه امسال پس از دو سال وقفه با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید سپاه قدس سردار حاج قاسم سلیمانی، در ۴۰ هزارمترمربع و در ۴۵ بخش برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: آثار و تولیدات نوین قرآنی و فرهنگی در نمایشگاه غرفه‌های مختلف نمایشگاه، در معرض دید علاقه‌مندان روزه‌دار قرار خواهد گرفت.

معاون اجرایی بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه خانواده، محور فعالیت‌ها و برنامه‌های امسال نمایشگاه است، اظهار کرد: مبنای نمایشگاه امسال امیدبخشی و امیدآفرینی است و شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» نیز بر همین موضوع تاکید دارد.

منیری، معرفی خادمان نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و قرآن کریم با حضور رئیس‌جمهور را از دیگر برنامه‌های نمایشگاه امسال برشمرد و گفت: برای نخستین بار قرار شده است تلویزیون اینترنتی بر بستر برخی رسانه‌ها ایجاد شود و نشست‌های نمایشگاه در شبکه‌های اجتماعی و مجازی هم قابل استفاده باشد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به مدت دو هفته تا جمعه _نهم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۳۰ در مصلای امام خمینی (ره) پذیرای مشتاقان قرآن و عترت است.

کد خبر 568698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.