ثبت رکورد ۱۰۸ هزار بازدید در یک روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن

معاون اجرایی بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ثبت رکورد بازدید ۱۰۸ هزار نفر در بیست‌ویکمین روز از ماه مبارک رمضان از این نمایشگاه خبر داد.

حامد منیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تعدد بازدیدکنندگان و شمار زیاد خودروهای آنان در روز بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان، باعث تکمیل ظرفیت همه پارکینک‌های مصلای تهران شد.

به گفته وی، با وجود این موضوع و برای سهولت دسترسی مردم روزه‌دار، مجبور شدیم از ظرفیت دیگر پارکینگ‌های مجاور نمایشگاه قرآن استفاده کنیم.

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: نمایشگاه امسال به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی کشور تا روز پنجشنبه ادامه دارد و اختتامیه آن نیز همان روز با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ نفر از خادمان قرآن کریم نیز در آیین اختتامیه بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تقدیر خواهند شد و هدایای خود را از دست آیت‌الله رئیسی دریافت خواهند کرد.

منیری با اشاره به تنوع بالای نمایشگاه قرآن امسال با حدود یک‌هزار غرفه، اظهار کرد: عمده فعالیت‌ها و برنامه‌های امسال خانواده‌محور بود که با شعار آن یعنی قرآن کتاب امید، آرامش و زندگی تطابق داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: در روزهای باقی مانده تا پایان کار نمایشگاه بیست‌ونهم، باز هم شاهد حضور مردم روزه‌دار در این فضای با نشاط، معنوی و نورانی باشیم.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز یکشنبه شب و همزمان با شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان برای دومین بار با حضور در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از چند بخش دیگر این رویداد بازدید کرد و در جریان روند فعالیت آنها قرار گرفت.

بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از بیست‌وهفتم فروردین تا نهم اردیبهشت ۱۴۰۱ در مصلای امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است.

کد خبر 570776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.