از حافظان کل مهد قرآن برخوار تقدیر شد

نخستین همایش تقدیر از حافظان کل عضو مهد قرآن شهرستان برخوار با حضور مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این همایش قرآنی، اظهار کرد: هر نوع فعالیتی برای ترویج قرآن و سیره اهل‌بیت باعث انس بیشتر مردم و نسل جوان با کلام نورانی وحی خواهد شد.

به گفته حامد منیری، قرآن راهنمای بشریت به سوی معرفت، معنویت و انسانیت است و جامعه امروز بیش از هر زمانی به تدبر و تفکر عمل‌گرایانه در آیات نورانی این کتاب الهی نیازمند است.

وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت گرانبهایی برای انس گرفتن بیشتر با معارف قرآن و اهل بیت به ویژه برای ترویج، تفسیر و قرائت خط به خط و کلمه به کلمه این کتاب نورانی است.

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت ارشاد، ادامه داد: انس با قرآن کریم سپری مستحکم در برابر آسیب‌ها اجتماعی است که می‌تواند جوانان و نوجوانان را در مواجهه با خطرات و تهدیدهای مختلف صیانت کند.

در این همایش، حافظان قرآن شهرستان برخوار استان اصفهان، به همراه خانواده‌های خود حضور داشتند که طی آن از اولین حافظ کل شهرستان، خانواده‌های دارای حداقل دو حافظ، کم‌سن‌ترین حافظ و کسانی که در مسابقات قرآنی استان و کشوری در رشته‌های حفظ کل رتبه‌های ممتاز کسب کردند، تقدیر شد.

کد خبر 569505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.