مردم به‌ شدت به فضاهای معنوی و نورانی نیاز دارند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم به شدت نیاز به فضاهای معنوی و نورانی مثل نمایشگاه قرآن کریم دارند.

به گزارش خبرگار ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز بیست و هفتم فروردین ماه در آیین افتتاحیه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اظهار کرد: امسال نمایشگاه به نام سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز نامگذاری شده و از روح بلند این شهید آسمانی استمداد می‌طلبیم و امیدواریم به اهداف بیست و نهمین دوره نمایشگاه قرآن برسیم.

به گفته وی، امروز شاهد آغاز به کار نمایشگاهی براساس شعار محوری با کمک به قرآن، امید و آرامش در جامعه انقلابی در پرتوی دین مبین اسلام هستیم که ان‌شالله بتوانیم بر مشکلات فائق آئیم.

وزر ارشاد تصریح کرد: در ابتدا ما پیش بینی هجده هزار متر را برای برپایی نمایشگاه داشتیم اما امروز بیش از چهل هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در ۴۵ بخش از جمله بخش کودک و نوجوان و حوزه عفاف و حجاب راه اندازی شد.

اسماعیلی با بیان اینکه حدود دو هزار و ۵۰۰ موسسه قرآنی داریم، ادامه داد: امیدوارم در مدت برپایی نمایشگاه قرآن، فضایی معنوی و با نشاط را در انس با قرآن برای مردم ایران اسلامی فراهم کنیم.

نمایشگاه قرآن کریم امسال به نام سپهدار شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری و مزین شده و به مدت دو هفته تا جمعه نهم اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ در مصلای امام خمینی (ره) مشتاق حضور علاقه مندان به کلام وحی و اهل بیت (ع) است.

کد خبر 568869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.