عرضه آثار شاخص ادبیات دفاع مقدس در نمایشگاه قرآن

معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از عرضه آثار شاخص ادبیات دفاع مقدس در بیست‎و‎هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی فاطمی معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به حضور این سازمان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس امسال نیز همانند سال‌های گذشته حضور فعالی در نمایشگاه قرآن دارد.

وی از عرضه آثار منتشر شده این سازمان در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: آثار شاخص ادبی ما در حوزه ادبیات دفاع مقدس در غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مخاطبین ارائه می‌شود که خوشبختانه مورد استقبال خوبی قرار گرفته‌اند.

معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس ادامه داد: کتاب‌های «آب هرگز نمی‌میرد» و «غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مورد استقبال ویژه مخاطبین قرار گرفته بود که در این نمایشگاه نیز روند استقبال از آن‌ها ادامه دارد.

به گزارش دفاع‎پرس، بیست‎و‎هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت تا چهار خرداد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) برپاست.

کد خبر 376356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.