۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
فروش ۱۱ میلیاردی دینامیت در سه هفته

تهیه‌کننده فیلم «دینامیت» با اشاره به استقبال مخاطبان از اکران آنلاین این فیلم گفت: پخش این فیلم در شبکه نمایش خانگی در مدت سه هفته گذشته ۱۱ میلیارد تومان فروش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدابراهیم عامریان با اشاره به استقبال خوب مردم از فیلم دینامیت، اظهار کرد: فروش ۱۱ میلیارد تومانی در مدت ۲۱ روز از زمان اکران برخط این اثر سینمایی از بیست‌ونهم اسفند تا امروز، رکوردی مطلوب در حوزه اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی به‌شمار می‌رود که دینامیت توانست این رکورد را به نام خود ثبت کند.

وی تصریح کرد: فیلم دینامیت همان‌طور که در اکران حضوری با ۵۸ میلیارد تومان فروش در دوران شیوع کرونا صدرنشین شد، در اکران آنلاین نیز رکورد فروش را به خود اختصاص داده است.

تهیه‌کننده فیلم دینامیت گفت: به خود می‌بالیم که توانستیم در این شرایط کرونایی و اوضاع نه‌چندان مطلوب اقتصادی، مردم را با سینما آشتی دهیم.

به گزارش ایمنا، دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی و شیما محمدبیگی است محصول سال ۱۴۰۰ است. در این فیلم احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی، نازنین بیاتی، محسن کیایی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی و امید روحانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دینامیت پس از سه سال توقیف از دهم تیرماه سال گذشته در سینماهای سراسر کشور اکران شد. این فیلم که با موفقیت تجاری همراه شد و با فروش بیش از ۵۰ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین فیلم دوران کرونا و پرفروش فیلم تاریخ سینمای ایران است.

کد خبر 567313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.