دانلود فیلم دینامیت با کیفیت ۱۰۸۰p (کامل با حجم رایگان ) HD

دانلود فیلم دینامیت را به‌صورت کامل و باکیفیت HD نباید از دست بدهید.

امروزه فیلم دیدن یکی از بهترین روش‌ها برای پر کردن اوقات فراغت است. توجه داشته باشید که هر وب‌سایت در اینترنت نمی‌تواند آن‌چنان‌که باید و شاید انتظار شما را برای کیفیت بالای فیلم درخواستی برآورده کند.

***********************

برای دانلود فیلم دینامیت روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید:

دانلود فیلم دینامیت کامل و با حجم رایگان

***********************

فیلم‌های ایرانی بسیاری در دوره‌ای متفاوت سروصدای بسیاری به پا می‌کنند و این‌چنین است که کاربران به دنبال دانلود فیلم باکیفیت بالایی همچون HD هستند. ما در این مقاله قصد داریم شما کاربر عزیز را با داستان فیلم دینامیت، عوامل سازنده، بازیگران، تاریخ ساخت و انتشار فیلم، عرضه در سینمای خانگی و خبرهای مربوط به فیلم دینامیت به‌صورت کامل آشنا کنیم.

فیلم دینامیت در سینما

فیلم دینامیت در سینما

داستان فیلم دینامیت

فیلم دینامیت یکی از فیلم‌های پرفروش ۱۴۰۰ است که از زمان اکران خود بینندگان زیادی را به خود جذب کرد. این فیلم مهیج و البته کمدی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان توانسته جزء برترین فیلم‌های ایرانی بعد از ۳ سال توقیف باشد. شاید این نکته برای شما جالب باشد که بدانید فروشی بیشتر از ۵۵ میلیارد تومان را تجربه کرده است و پرفروش‌ترین فیلم در دوران کرونا به شمار می‌آید؛ به همین دلیل استقبال بی‌نظیری از دانلود فیلم دینامیت با کیفیت بالا در بین کاربران به عمل آمده است.

عوامل سازنده

همان‌طور که اشاره شد این فیلم به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان بر روی پرده سینما رفته است و حال یکی از بهترین فیلم‌های سینمای ایران لقب گرفته است. نویسنده این فیلم فوق‌العاده خنده‌دار حمزه صالحی است که یکی از به نام‌ترین نویسندگان سینما معرفی می‌شود.

اما شیما محمد بیگی نیز توانسته با قلم متفاوت خود هیجانی خاص را به این فیلم هدیه دهد. کوهیار کلاهی نیز فیلم‌برداری این مجموعه را بر عهده گرفته است و با تدوین حسن ایوبی کیفیت بالایی را برای نمایش فیلم دینامیت می‌توانید مشاهده کنید.

بازیگران دینامیت

بازیگران هنرمندی همچون پژمان جمشیدی که وی را به‌عنوان فوتبالیست اکثراً می‌شناسیم نیز در این فیلم نقشی متفاوت را اجرا کرده است. احمد مهرانفر توانسته نقش فردی دلسوز و البته عاشق را به بهترین شکل ممکن پیاده سازد. محسن کیایی که بمب خنده است را در نقشی فوق‌العاده خاص مشاهده می‌کنید که به‌عنوان فردی منفعت‌طلب لبخند را بر لبان شما جاری می‌کند.

اما نازنین بیاتی با تیپ و استایل و البته فن بیان عالی خود اشتیاق شما را برای دیدن فیلم دوچندان می‌کند. زیبا کرمعلی از جمله بازیگران جوان و البته زیبای سینمای ایران است که استعداد و توانایی خود را به نحو احسنت در این فیلم پیاده کرده است. باتوجه‌به عوامل سازنده و بازیگرانی که نام بردیم قطعاً شما، برای دانلود فیلم دینامیت به اندازه کافی وسوسه شده‌اید. خصوصاً اینکه این فیلم را به‌صورت رایگان می‌توانید دانلود کنید.

بازیگران فیلم دینامیت

بازیگران فیلم دینامیت

تاریخ ساخت و انتشار فیلم

این فیلم پرفروش در سینما ایران از تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ اکران شد. اما بعد از ۳ سال توقیف بالاخره این کار انجام گرفت. البته ناگفته نماند که با سانسور ۲۷ دقیقه در بخش‌های پایانی توانسته مجوز انتشار خود را بگیرد. به‌هرحال تا حدودی به واقعیت‌های جامعه و تفاوت‌های فرهنگی در این فیلم به‌صورت ژانر کمدی اشاره می‌شود تا بتواند بیننده را بدون خستگی و کسلی به مشاهده ادامه فیلم ترغیب کند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید فروش گیشه این فیلم ۵۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان است که در جایگاه خود یک فروش فوق‌العاده محسوب می‌شود و به همین دلیل، هم‌اکنون دانلود فیلم دینامیت را به‌صورت رایگان باید یک فرصت استثنایی در نظر بگیرید. خصوصاً اگر باکیفیت HD بتوانید این فیلم را دانلود کنید، قطعاً از دیدن آن بیشتر لذت می‌برید.

عرضه در سینمای خانگی

این فیلم تا عید ۱۴۰۱ بر روی پرده سینما ایران باقی می‌ماند. بعد از عید این سال برای عرضه در سینما خانگی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت. به‌هرحال، سینما این موقعیت ویژه را از دست نمی‌دهد که بخواهد این‌چنین فیلم پرفروش و جذابی را به‌راحتی از روی پرده بردارد. ۲ میلیون ظرفیت برای بینندگان سینما وجود دارد که تاکنون ۷۰۰ هزار نفر موفق به دیدن این فیلم شده‌اند. بعد از تصمیم‌گیری در مورد عرضه در سینما خانگی شما می‌توانید به دانلود فیلم دینامیت بپردازید.

خبرهای مربوط به فیلم دینامیت

حالا که تصمیم به دانلود رایگان دینامیت گرفته‌اید، بد نیست با خبرهای مربوطه نیز آشنایی پیدا کنید. دانلود فیلم دینامیت به این دلیل موردتوجه قرار گرفته است که یکی از زیباترین و خنده‌دارترین فیلم‌های سینمای ایران در چند سال اخیر لقب گرفته است. در این فیلم که از دید برخی سخیف است به مباحث اجتماعی به‌صورت سرگرم‌کننده اشاره می‌شود که همین امر در قالب کمدی توانسته دینامیت را جذاب‌تر کند.

به‌هرحال سرگرم‌کردن مخاطب، هدف اصلی این فیلم است. طبیعی است که از فاکتورهای متفاوت استفاده کنند. البته برخی این‌گونه عنوان می‌کنند که از مسائل سیاسی و اجتماعی تا حدودی سوءاستفاده شده است که به‌هرحال یک نقد واردشده به فیلم است. در حقیقت دینامیت به تعامل در سبک زندگی افراد را دعوت می‌کند. افراط بیش‌ازحد صد درصد کشنده است و به‌خوبی در این فیلم به این موضوع اشاره شده است.

بازیگران زن فیلم دینامیت

بازیگران زن فیلم دینامیت

سخن پایانی

ما در این مقاله دلایل مطرحی که می‌توانند شما را برای دانلود فیلم دینامیت HD کامل با حجم رایگان ترغیب کنند در وبسایت detafilm.comمورد بررسی قرار دادیم. این فیلم مهیج و کمدی به سبک زندگی تعاملی اشاره می‌کند و نشان می‌دهد که اگر انسان از حد طبیعی رفتار اصولی خود خارج شود با چه تنش‌هایی روبه‌رو می‌شود و صددرصد مطرح کردن این موضوع در قالب کمدی به‌هیچ‌عنوان کار آسانی نیست.

اما کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم به‌خوبی توانسته‌اند از پس این موضوع بربیایند. اگر به انتخاب بازیگران این فیلم دقت کنید برای دیدن آن لحظه‌ای تردید ندارید؛ چرا که از میان بهترین‌ها انتخاب شده‌اند. به‌هرحال امروزه افراد زیادی فیلم دیدن را یکی از بهترین لذت‌های زندگی معرفی می‌کنند که نمی‌توان به‌راحتی از آن گذشت.

بعد از عرضه در سینما خانگی شما می‌توانید از وب‌سایت معتبر دیتا فیلم این فیلم کمدی و پرفروش را دانلود نمایید. برای اطلاع از تاریخ اکران در سینما خانگی و اطلاع از اکران دیگر فیلم‌های به‌روز و خاص سینما در این وب‌سایت دیتا فیلم را دنبال کنید و به‌صورت رایگان و با کیفیت فیلم ببینید.

کد خبر 561244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 158
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    1 0
    خیلی خیلی خوب بود