۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
پژمان جمشیدی در راه سینماها

فیلم «علفزار» با بازی پژمان جمشیدی، از روز چهارشنبه _بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه_ در سینماهای کشور به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح‌الله سهرابی اظهار کرد: با توجه به عدم معرفی نمایندگان صنوف که لازمه تشکیل شورای صنفی نمایش است و نظر به پایین آمدن کف فروش فیلم‌های سینمایی «شادروان» در گروه ماندانا و «مرد بازنده» در گروه ملت، از روز چهارشنبه بیست و هشتم اردیبهشت فیلم‌های جدید جانشین فیلم‌های قبلی می‌شوند.

مدیر عرضه و نمایش فیلم علفزار گفت: فیلم‌های سینمایی «علفزار» در گروه سینمایی ملت و «چند می‌گیری گریه کنی ۲» در گروه سینمایی ماندانا به نمایش درمی‌آیند.

وی افزود: بر اساس نظام‌نامه اکران، بعد از تشکیل شورای صنفی نمایش متشکل از نمایندگان صنوف کارگردانان، تهیه‌کنندگان، پخش‌کنندگان و سینماداران برنامه‌های جاری اکران، توسط این شورا برنامه‌ریزی و اعلام خواهد شد.

سهرابی ادامه داد: شورای راهبردی اکران وضعیت فروش و درخواست‌های فیلم‌های دارای پروانه نمایش داوطلب اکران را بررسی خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، پژمان جمشیدی بازیگر و بازیکن سابق فوتبال است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و نیز تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه بازیگری را از سال ۱۳۹۲ و با بازی در مجموعه تلویزیونی پژمان آغاز کرد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم (۱۳۹۶)، شیشلیک (۱۳۹۹) و علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است.

کد خبر 575662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.