نقش‌آفرینی بازیگران نام‌آشنا در ۶ فیلم جدید

«آن‌ها مرا دوست داشتند»، «قیف»، «بخارست»، «نابازیگر»، «بانک‌زده‌ها» و «خانه شیشه‌ای» از جمله فیلم‌های جدیدی هستند که در حال ساخت یا آماده نمایش هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها با پایان یافتن شیوع کرونا و نمایش دوباره فیلم‌ها در سینماها، انگیزه کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان برای ساخت فیلم‌های سینمایی سرعت بیشتری گرفته است. در این گزارش به معرفی شش فیلم جدید پرداختیم که در حال ساخت یا آماده نمایش هستند؛ در این بین «قیف» جدیدترین فیلمی است که «رضا عطاران» در آن جلوی دوربین رفته و «مسعود اطیابی» از جدیدترین فیلم خود با عنوان «بخارست» رونمایی کرده است.

قیف

رضا عطاران جلوی دوربین «قیف» رفت. عطاران که آخرین حضورش در سینما به فیلم «شیشلیک» ساخته محمدحسین مهدویان برمی‌گردد، پس از دو سال جلوی دوربین فیلم سینمایی «قیف» رفت.

«قیف» که مضمونی کمدی ترسناک دارد به کارگردانی محسن امیریوسفی ساخته می‌شود و جواد عزتی، غلام‌رضا نیک‌خواه، کتایون ریاحی، عباس جمشیدی‌فر و صابر ابر از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

بخارست

فیلم‌برداری فیلم سینمایی «بخارست» با حضور حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، غلام‌رضا نیک‌خواه، ایمان صفا، رضا بهبودی، غزال نظر و وحید آقاپور در تهران به پایان رسید.

فیلم سینمایی «بخارست» به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، کارگردانی سید مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی جدیدترین محصول نبراس پیکچرز در ژانر کمدی اجتماعی است.

نابازیگر

تصویربرداری فیلم «نابازیگر» با حضور بازیگرانی همچون کتایون امیر ابراهیمی، فرهاد جم، زهرا داوودنژاد، رامین پرچمی، هایده حائری و محمدحسین حسینی آغاز شد. «نابازیگر» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا سنگیان و تهیه‌کنندگی مشترک السا فیروزآذر و محمدحسین حسینی ساخته می‌شود.

«نابازیگر» روایتی از زندگی یک نویسنده و کارگردان سینما است که در پنج سال گذشته نتوانسته است فیلم‌نامه‌ای بنویسد و فیلمی را کارگردانی کند.

بانک‌زده‌ها

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم «بانک‌زده‌ها» به تهیه‌کنندگی علی روئین‌تن و کارگردانی جواد اردکانی موافقت کرد. گروه بازیگران این فیلم را نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، بیژن بنفشه خواه، منوچهر زرگر، پارمیدا امید، مینا عبدی، مسعود محمودی، پروین ملکی و الناز عبدی تشکیل می‌دهند.

این فیلم، آخرین هنرنمایی علی انصاریان روی پرده سینما خواهد بود.

خانه شیشه‌ای

امیر سیدزاده، تهیه کننده فیلم سینمایی «خانه شیشه‌ای» به کارگردانی امیر پورکیان خبر از تحویل نسخه نهایی فیلم به اداره نظارت و ارزشیابی داد و گفت: قرار است پس از طی مراحل اداری، فیلم «خانه شیشه‌ای» به اکران عمومی برسد.

این فیلم بعد از سریال پر مخاطب و خبرساز «ممنوعه»، اولین فیلم سینمایی امیر پورکیان است و با ساختاری نو، به زندگی بعضی سلبریتی‌ها می‌پردازد. پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، بهاره کیان‌افشار، نیما شعبان‌نژاد، خاطره اسدی و شهاب مظفری در این فیلم بازی می‌کنند.

آنها مرا دوست داشتند

تدوین فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» ساخته محمدرضا رحمانی به تازگی توسط زهره احمدی به پایان رسیده و هم اکنون محمود موسوی‌نژاد صداگذاری پروژه را آغاز کرده است. ساخت موسیقی این فیلم نیز به زودی و با انتخاب آهنگساز آغاز خواهد شد.

به گفته ایرج رحمانی تهیه‌کننده اجرایی پروژه، با اتمام کامل مراحل فنی و آماده شدن نسخه نهایی، فیلم در اولین فرصت روی پرده خواهد رفت.

کد خبر 590467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.