دانلود فیلم ترسناک

پر کردن وقت‌های خالی با دیدن فیلم و سریال‌ها بسیار لذت بخش است، یکی از موضوعاتی که در حوزه فیلم و سریال یا همان ژانر آن پر طرفدار است، ژانر یا دسته بندی ترسناک است.

این فیلم‌ها معمولاً از روی رمان‌های ترسناک ساخته می‌شوند، همچنین وجود موزیک‌های ترسناک و دلهره آور از خصوصیات این دسته از فیلم و سریال هاست، وجود هیجان و اضطراب ویژگی هاییست که باعث پر طرفدار بودن این ژانر از فیلم و سریال‌ها شده است، وجود هیجان نیز برای بدن مفید بوده به همین دلیل بعضی از افراد دیدن فیلم‌های ترسناک را هر چند وقت یک بار پیشنهاد می‌دهند، به علت وجود هیجان در فیلم‌های ترسناک دانلود فیلم ترسناک جدید از محبوبیت بالایی در نزد مردمان دنیا برخوردار است.

ترس بیشتر هیجان بیشتر

اما برای اینکه شما هنگام تماشا فیلم و سریال‌های ترسناک، هیجان بیشتری را تجربه کنید می‌توانید ۳ کار را هنگام دیدن آنها انجام دهید، یکی از این موارد این است که فیلم‌ها و سریال‌های ترسناک را در تاریکی مطلق و در شب تماشا کنید، به طور کلی نبود نور می‌تواند به ترس اضافه کند، به همین دلیل نبود نور و دیدن این فیلم و سریال در شب‌ها می‌تواند مغز را مورد توهم قرار دهد و باعث اشتباه افتادن دید شود، یعنی شما اشیاء را به شکل دیگری ببینید؛ مورد بعدی صداست، بالا بودن صدای فیلم و سریال‌ها در نبود نور ترس شما را به علت وجود موزیک‌های ترسناک بالا می‌برد، همچنین مورد آخر یعنی تنها باشید تا بیشتر بترسید نیز قطعاً روی ترس شما تاثیر می‌گذارد، حال فرض کنید در تاریکی شب و صدای بلند شما در حال تماشا فیلم و سریال‌های ترسناک هستید، این در حالیست که شما نیز هیچ شخصی را در کنار خود ندارید و این می‌تواند توهمات ترس شما را به علت دیدن فیلم و سریال ترسناک خیلی بالا ببرد.

فیلم‌های برتر ترسناک

«احضار» (Conjuring)

داستان فیلم احضار که یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک سال‌های اخیر است، درباره خانواده پرون است که در دهه هفتاد به یک خانه بزرگ و کهنه در یک روستا اسباب کشی می‌کنند. طولی نمی‌کشد که خانواده پرون متوجه می‌شوند که این خانه توسط قدرتی ناشناخته در حال کنترل و به اصطلاح «تسخیر شده» است. مادر خانواده در نهایت از دو متخصص مسائل ناشناخته به نام‌های اد و لورین وارِن (پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا) درخواست می‌کند که از خانه آنها بازدید کنند و مشکل شان را حل کنند. اد و لورین نیز با بازدید خانه خانواده پرون متوجه حضور یک روح و وارد یک پرونده مخوف می‌شوند.

علت ترسناک بودن این فیلم ترسناک به خاطر واقعی بودن اتفاقات فیلم است. همین علت یعنی واقعی بودن این داستان باعث بالا بودن آمار دانلود فیلم احضار شد. حضور شکارچیان ارواح واقعی، اد و لورین وارن، آن را قابل باورتر می‌کند. خانه واقع در این داستان وجود و بخش زیادی از تاریخ پشت آن نیز حقیقت دارد. البته که بخشی از آن اغراق شده و در جهت برانگیختن احساسات مخاطبان بود و ترس و وحشت فیلم نیز از همان جا می‌آمد.

فیلم It

دانلود فیلم ترسناک

در زمستان سال ۱۹۸۸ و در شهر دری، پسر بچه‌ای به نام جُرجی به برادر خود، بیل اصرار می‌کند که برای بازی در زیر باران همراه او بیاید اما بیل که مریض است، قبول نمی‌کند و جرجی تنهایی بیرون می‌رود. هنگام بازی در زیر باران، جریان آب قایق کاغذی جرجی را به درون فاضلاب می‌برد. جرجی به دنبال قایق خود می‌رود اما با دلقک عجیبی برخورد می‌کند که قایق او را در دست دارد. دلقک خود را پنی وایز معرفی می‌کند.

جرجی که از ملاقات با دلقک ترسیده است، می‌خواهد از آن مکان برود ولی پنی وایز به او حمله کرده، دستش را قطع می‌کند و او را با خود به درون فاضلاب می‌برد. چندین ماه از این اتفاق می‌گذرد و ماجراها از تابستان سال بعد دنبال می‌شود. بیل به خاطر اتفاقی که برای برادرش افتاده از طرف خانواده‌اش طرد شده و اوقات خودش را تنها و در کنار اعضای باشگاه بازندگان که دوستان صمیمی اش هستند، می‌گذراند. بیل که هیچوقت مرگ برادرش را قبول نکرده و معتقد است که او گم شده، تصمیم می‌گیرد که در طول تابستان به دنبال برادرش برود. در ادامه دو پسر و یک دختر دیگر به نام‌های بن، مایک و بورلی به باشگاه بازندگان می‌پیوندند. اعضای باشگاه متوجه می‌شوند که پنی‌وایز، دلقک قاتل و ترسناک، به دنبال آن‌هاست. پس همگی به تدریج تصمیم می‌گیرند که در برابر او بایستند و با او مبارزه کنند.

آغاز معروف فیلم It که یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک تاریخ است با کشیده شدن جرج در فاضلاب و قتل او توسط پنی وایز بسیار شوکه کننده، خشونت آمیز و ناراحت کننده است. تمام این وقایع خشن که در ده دقیقه ابتدایی فیلم رخ می‌دهند، ترس و وحشت ادامه فیلم را بنا می‌کنند. چیزی که مخاطبان از آن شگفت زده می‌شوند و لذت می‌برند، تاثیرگذاری داستان است.

فیلم تلفن سیاه

دانلود فیلم ترسناک

فینی شاو یک پسر بچه ۱۳ ساله خجالتی اما بسیار باهوش است که توسط یک قاتل روانی و سادیستی ربوده می‌شود. این پسر بچه در یک زیرزمین زندانی شده که کاملاً عایق صدا است و جیغ و فریاد هیچ فایده‌ای ندارد. وقتی یک تلفن قطع شده که روی دیوار نصب شده است شروع به زنگ زدن می‌کند، فینی متوجه می‌شود که می‌تواند صدای قربانیان قبلی این قاتل روانی را بشنود. این قربانیان حسابی درگیر و نگران این هستند که به فینی کمک کنند؛ تا بلکه به این طریق اتفاقاتی که برای آن‌ها افتاده، برای فینی رخ ندهد. جالب است بدانید که داستان این فیلم، براساس داستان کوتاهی با همین نام نوشته شده که نویسنده آن جو هیل بوده است؛ پسر استیفن کینگ، نویسنده قدیمی و محبوب ژانر ترسناک است، فیلم ترسناک ۲۰۲۲ تلفن سیاه در ۳ تیر ماه ۱۴۰۱ اکران خواهد شد.

جمع بندی:

یکی از پر طرفدارترین ژانرهای فیلم و سریال‌ها، فیلم و سریال‌های ترسناک است که توانسته طرفداران زیادی را از سراسر دنیا جمع آوری کند.

کد خبر 589347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.