اکران «موقعیت مهدی» در تلوبیون با ۷۵ درصد تخفیف

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» با ۷۵ درصد تخفیف در تلوبیون فروخته می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، بلیت فیلم موقعیت مهدی با ۷۵ درصد تخفیف به‌جای ۴۰ هزار تومان به مبلغ ۱۰ هزار تومان در تلوبیون فروخته می‌شود.

سایت و اپلیکیشن تلوبیون بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد و قصد دارد با شعار «سینما برای همه» فیلم‌های سینمایی را اکران آنلاین کند.

«موقعیت مهدی» ساخته هادی حجازی‌فر محصول مرکز سیمافیلم پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای دفاع مقدس است که در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، در ۱۴ رشته نامزد شد و پنج سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بهترین فیلم را کسب کرد.

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی بازیگران اصلی و ابراهیم امینی به همراه هادی حجازی‌فر نویسندگان «موقعیت مهدی» هستند.

موقعیت مهدی نخستین‌بار هجدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در چهلمین جشنواره فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد. این فیلم در این مراسم از مجموع ۱۴ نامزدی برنده پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد علی‌رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده است به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد.

کد خبر 589166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.