هدف فیلم "عنکبوت مقدس" شیعه‌هراسی است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایالات متحده آمریکا بارها سعی کرده است با ساخت فیلم‌های ضد ایرانی دیدگاه مردم جهان را نسبت به مردم ایران تغییر دهد.

محمدپارسا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص هتک حرمت به ساحت مقدس امام رضا (ع) اظهار کرد: دولت‌های استکبار جهانی همواره تلاش می‌کنند که دیدگاه مردم جهان را نسبت به کشورهای مورد هدف خود تغییر دهند، در این راستا ساخت فیلم‌هایی بر محور ایران هراسی، اسلام ستیزی و شیعه زدایی امروز در دستور کار کشورهای غربی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

وی افزود: ایالات متحده آمریکا بارها سعی کرده است با ساخت فیلم‌های ضد ایرانی دیدگاه مردم جهان را نسبت به مردم ایران تغییر دهد، بر همین اساس فیلم عنکبوت مقدس در راستای سیاست‌های "شیعه‌هراسی" کشورهای غربی است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: امروز سیاست مدیریت ادراک در بسیاری از فیلم‌های سینمای غرب دنبال می‌شود و دشمنی با اسلام آشکارا وجود دارد برای نمونه در فیلم "بانوی بهشت" که توسط شیعه انگلیسی ساخته شد رسماً سیاست تفرقه بین شیعه و اهل سنت دنبال می‌شود. فیلمی که با حمایت مستقیم حکومت انگلستان تولید و اکران شد؛ در این فیلم بارها به باورهای اهل سنت توهین شده است.

کد خبر 578788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.