نقش‌آفرینی بازیگران مطرح در شبکه نمایش خانگی

آفتاب‌پرست، پوست شیر، عقرب عاشق و سووشون سریال‌هایی هستند که بازیگران مطرحی همچون شهاب حسینی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی و محمدرضا فروتن در آنها نقش‌آفرینی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها و با استقبال زیاد از سریال‌های شبکه نمایش خانگی به خصوص سریال یاغی، پلت‌فرم‌ها تلاش و تکاپوی بیشتری برای ساخت و آماده کردن محصولات خود دارند. در این یادداشت به سراغ شش سریال جدید شبکه نمایش خانگی رفتیم تا اطلاعاتی درباره آنها ارائه دهیم؛ از سریال‌های جدیدی چون کمدی روزی روزگاری در مریخ و آفتاب‌پرست با حضور و هنرنمایی دوباره جمعی از بازیگران مطرح کمدی تا سریال سووشون به کارگردانی نرگس آبیار و با بازی بهنوش طباطبایی.

‏‌‎ روزی روزگاری در مریخ

این سریال جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی محسن چگینی و پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی است که هر سه‌شنبه ساعت هشت از فیلیمو پخش می‌شود. تاکنون دو قسمت از این سریال منتشر شده است.

در «روزی روزگاری در مریخ»، سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر مهدی ژوله، امیر کاظمی، امیر نوروزی، رامین ناصر نصیر، بهادر مالکی، مهراب قاسم‌خانی و فلامک جنیدی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان روزی روزگاری در مریخ آمده است: در زمین، ناصر، خلافکار خرده‌پای بدشانس و شرط‌بند همیشه بازنده، می‌خواهد دست به آخرین و بزرگ‌ترین قمار زندگی‌اش بزند. تا قبل از آن، او باید خودش را از دست دشمنانش پنهان کند. در مریخ، لونا، بانوی زمینی-مریخی و مشاور املاک و امور اقامت مریخ، در گیر و دار مشکلات کار و زندگی خانوادگی، در انتظار بسته مرموزی است که قرار است از زمین به دستش برسد.

آفتاب‌پرست

سریال کمدی «آفتاب‌پرست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران از دوشنبه، بیست‌وهفتم تیرماه هر هفته به صورت اختصاصی در فیلم نت منتشر می‌شود.

پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، حسن زارعی، پیام احمدی‌نیا، سولماز غنی، شبنم قربانی، گوهر خیراندیش، غلام‌رضا نیکخواه، آتیلا پسیانی، سیاوش چراغی‌پور، فرهاد بشارتی، فروغ قجابگلو، سید کاظم احمدزاده و فرزین محدث گروه بازیگران «آفتاب‌پرست» را تشکیل می‌دهند.

داستان سریال آفتاب‌پرست درباره جوان کلاهبرداری است که سعی می‌کند با استفاده از اعتبار ساختگی برای خودش پیشرفت کند و زندگی دروغینی را ساخته است. در کارنامه «برزو نیک‌نژاد» کارگردان این سریال، ساخت فیلم‌های دوزیست، لونه زنبور، زاپاس و ناخواسته و مجموعه‌های تلویزیونی همچون دودکش ۲، ساخت ایران ۲، پنچری و دردسرهای عظیم به چشم می‌خورد.

پوست شیر

نوید و جمشید محمودی بعد از ساخت دو سریال «دل‌دار» و «سایه‌بان» در شبکه دو سیما در اولین تجربه سریال‌سازی خود در شبکه نمایش خانگی، تولید یک درام جنایی را با نام «پوست شیر» در یکی از محله‌های تهران آغاز کردند. «پوست شیر» به تهیه‌کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی در حالی در مرحله تولید قرار دارد که چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون در این سریال به چشم می‌خورند.

شهاب حسینی، دومین حضور خود را بعد از سریال «شهرزاد» ساخته حسن فتحی، در سریال «پوست شیر» به عنوان بازیگر نقش اول مرد یک سریال شبکه نمایش خانگی تجربه می‌کند. پردیس احمدیه، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام و بابک کریمی دیگر بازیگرانی هستند که در کنار شهاب حسینی در سریال «پوست شیر» نقش‌آفرینی می‌کنند. بازی شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر و مهرداد صدیقیان از نکات جذاب سریال پوست شیر است که می‌تواند برای مخاطبان جالب توجه باشد.

عقرب عاشق

فیلم‌برداری سریال «عقرب عاشق» در تهران ادامه دارد. محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی‌پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رؤیا جاویدنیا، شیدا یوسفی، آتنه فقیه‌نصیری و حسین پاکدل دیگر بازیگران این سریال هستند. آریا عظیمی‌نژاد، موسیقی سریال «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی رضا محقق را می‌سازد. این سریال، سومین همکاری عظیمی‌نژاد و سهیلی‌زاده پس از سریال‌های «روزهای اعتراض» و «آخرین گناه» و اولین همکاری این آهنگساز با رضا محقق است.

فیلم‌نامه این سریال، به طور مشترک توسط حامد افضلی و امین محمودی یکتا به نگارش درآمده است. در خلاصه داستان «عقرب عاشق» آمده است: «بهداد می‌میرد. او را در سردخانه می‌گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌شود. مدتی بعد او سر حال و سرزنده در خیابان‌های تهران به دنبال خون می‌گردد، خونی برای عقرب!

سووشون

سریال سووشون عنوان یک سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی نرگس آبیار است. محمدحسین قاسمی نیز تهیه‌کننده این اثر است که در فضایی اجتماعی روایت می‌شود. فیلمنامه سووشون نرگس آبیار اقتباسی از رمان مشهور سووشون به قلم سیمین دانشور است.

گفته می‌شود ساخت این سریال تاریخی-اجتماعی بر اساس رمان سووشون از حدود یک سال پیش به ذهن نرگس آبیار رسید و به تازگی نیز ساخت سریال در شهر شیراز آغاز شده است.
آبیار سابقه کارگردانی چندین فیلم سینمایی از جمله شیار ۱۴۳، شبی که ماه کامل شد و ابلق را در کارنامه خود دارد.

باغ عفیف‌آباد شیراز به عنوان یکی از لوکیشن‌های فیلم برداری انتخاب شد. باغ عفیف‌آباد یا باغ گلشن از اموال ایل ذوالقدر، حاکم فارس در زمان صفویه بود.
بهنوش طباطبایی، میلاد کی‌مرام و سام درخشانی بازیگران این سریال هستند.

فوفو مسافری از کامادو

فیلم‌برداری «فوفو مسافری از کامادو»، اولین سریال رئال انیمیشن ایرانی به کارگردانی میثم معراجی و تهیه‌کنندگی حسین بهمنی از ماه گذشته آغاز شد. این برای نخستین بار در ایران است که سریالی با تکنیک رئال انیمیشن ۳D و با بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه تصویری برای پلت‌فرم فیلمنت ساخته می‌شود. «فوفو مسافری از کامادو» اولین تجربه میثم معراجی در مقام کارگردان است. وی پیش از این به عنوان مدیر تبلیغات و مدیر تولید در فیلم‌های سینمایی متعددی حضور داشته است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: فوفو توسط میتامیتاها از سیاره کامادو دزدیده می‌شود و از زمین سر در می‌آورد. برخی دیگر از عوامل ساخت سریال «فوفو مسافری از کامادو» این گونه معرفی شده‌اند؛ مدیرفیلم‌برداری: سهیل نوروزی، سرپرست گروه کارگردانی: مجید کرباسیان، تدوین: امیر شیبان خاقانی، نویسندگان: سلمان خورشیدی، حسام حیدری، مجید افشاری، شیما اسماعیلی، کاوه مرحمتی و نگین موسوی، طراح چهره‌پردازی: میثم قراگزلو و طراح صحنه: فرنوش رضوانی

کد خبر 588108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.