«آزادی مشروط» ده‌نمکی در راه تلویزیون

ابر می‌بارد، شهباز، آزادی مشروط و محرمانه چهار سریال جدیدی است که به‌زودی از شبکه‌های مختلف سیما تماشایی خواهد شد. «آزادی مشروط» ساخته مسعود ده‌نمکی در قالب طنز ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شبکه‌های مختلف سیما با تولید سریال‌های جدید به دنبال جذب مخاطبان و دورهم جمع کردن اعضای خانواده‌های ایرانی در کنار یکدیگر است؛ معمایی، پلیسی، اجتماعی و طنز قالب‌های این مجموعه‌های جدید تلویزیونی هستند.

آزادی مشروط

«آزادی مشروط» ده‌نمکی در راه تلویزیون

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آزادی مشروط» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی ادامه دارد. در این سریال طنز که از بهترین کمدین‌های سینما و تلویزیون در آن استفاده شده است، بازیگرانی همچون مهران رجبی، پرویز فلاحی‌پور، محمود مقامی، عباس محبی، سیدمهرداد ضیایی، شهین تسلیمی، رامین راستاد، علی‌رضا استادی، افشین سنگ‌چاپ، بهنوش بختیاری، مریم کاویانی، حسین رفیعی، سروش جمشیدی، سامان گوران، علی‌رضا مسعودی، پوراندخت مهیمن، محمدرضا رهبری، شهاب عباسی، نیما شاهرخ‌شاهی، حدیثه تهرانی، هلیا امامی، کاوه سماک‌باشی، صهبا شرافتی و لیلا بوشهری حضور دارند.

سریال ۳۰ قسمتی «آزادی مشروط» با محوریت طنز درباره فعالیت گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «مسعود ده‌نمکی» ساخته می‌شود.

نگارش فیلم‌نامه این سریال، توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی انجام شده است.

«آزادی مشروط» ده‌نمکی در راه تلویزیون

ابر می‌بارد

سریال تلویزیونی «ابر می‌بارد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «رضا معینی» با سوژه پاندمی کرونا بخش اصلی مسیر تولید را طی کرده است. ساخت «ابر می‌بارد» به سفارش مرکز امور استان‌های سیما از آبان ۱۴۰۰ در استان گیلان کلید خورد و پیش‌بینی می‌شود امسال روی آنتن برود. سیما خضرآبادی، مجید پتکی، فاطمه گودرزی، سیدجواد هاشمی، سلمان فرخنده، سامرند معروفی و فرهاد بشارتی بازیگران این سریال هستند.

قصه این سریال ١٨ قسمتی بر اساس نوشته مهدی بهپور، زندگی «پریسا» پرستار یکی از بیمارستان‌های رشت را روایت می‌کند که در نخستین ماه‌های شیوع ویروس کرونا با فوت مادربزرگش بر اثر کرونا و به هم خوردن نامزدی‌اش، درگیر مشکلاتی می‌شود.

«سیما خضرآبادی» بازیگر سریال «ابر می بارد» متولد سال ۱۳۶۸ در تهران است و مدرک کارشناسی رشته بازیگری دارد. او در سریال «پناه آخر» در نقش «نگار» بازی خوبی را از خود به جا گذاشت.

«آزادی مشروط» ده‌نمکی در راه تلویزیون

شهباز

سریال تلویزیونی «شهباز» به کارگردانی «حمیدرضا لوافی» و تهیه کنندگی «امیرحسین آشتیانی‌پور» و «مهدی علی‌نقی‌پور» به نویسندگی «مینا خدیوی» در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در حال تصویربرداری است. ژانر این سریال معمایی و پلیسی است و هنرمندانی همچون آرش مجیدی، رضا داوودنژاد، علی‌رضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر و پاوان افسر در آن به ایفای نقش پرداخته و مقابل دوربین حمیدرضا لوافی رفته‌اند.

«شهباز» یکی از مجموعه‌های تلویزیونی پر لوکیشن است که عوامل آن، علاوه بر حضور در تهران، به شهرهای قزوین، رودبار و کیش نیز مسافرت می‌کنند. «آرش مجیدی» بازیگر این سریال، متولد هفتم اردیبهشت ۱۳۵۳ در آباده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ادبیات نمایشی است. از فعالیت‌های وی می‌توان به بازی در سریال‌های احضار، سرباز، زیر هشت، ارمغان تاریکی، رستگاران و دلدادگان و فیلم سینمایی شوکران اشاره کرد.

«آزادی مشروط» ده‌نمکی در راه تلویزیون

محرمانه

سریال «محرمانه» به کارگردانی «محمود معظمی» همزمان با اتمام مراحل نگارش فیلم‌نامه و پیش‌تولید، وارد فاز تولید شد. سریال ۲۴ قسمتی «محرمانه» تازه‌ترین سریال تولیدی مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید «آوینی» است که با همکاری سازمان صدا و سیما برای پخش از تلویزیون آماده می‌شود. «محرمانه» به نویسندگی «مهدی حمزه» و تهیه‌کنندگی «سیدرامین موسوی» روایتی است از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی و ساخت واکسن کرونا را نمایش می‌دهد.

بازیگرانی همچون حسام محمودی، لاله اسکندری، علیرام نورایی، نسیم ادبی، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، ایرج نوذری، نیما شاهرخ‌شاهی، علیرضا جلالی‌تبار، احسان امانی، احمد شبروی جرف، رحیم نوروزی، رضا توکلی، سیامک قاسمی، سولماز حصاری، رؤیا میرعلمی، مریم کاویانی، مرتضی کاظمی، الهام طهموری، کمند امیرسلیمانی، بهزاد داوری، علی جلالی، اسرافیل علمداری، امیر بخشی، مجید شهریاری، محدثه قبادی و علی مسلمی در این مجموعه حضور دارند.

کد خبر 589179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.