پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ "بزرگترین تقاطع غیر همسطح اصفهان امروز افتتاح می‌شود"، " یک صف کامیون از اصفهان تا استانبول! "، " افتتاحیه متفاوت پروژه شهید سلیمانی با بهره‌گیری از فرهنگ و هنر اصفهان"، " جزئیات پروژه تعریض پل فردوسی"، "فراخوان ایده‌های ناب معمارانه برای "باغِ شهر""، "اتفاقات خوشایند عمرانی در مسیر رینگ چهارم"، "افزایش سرانه فضای سبز جنوب پل چمران با احداث ٢ پارک جدید"، "راهکارهای نخستین شهردار زن برای حل معضلات مرکز اصفهان"، "مطالعات تراموای اصفهان در انتظار تصویب شورای عالی ترافیک کشور"، "آینده اصفهان تا سال١٤٠٥"، عنوان ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

بزرگترین تقاطع غیر همسطح اصفهان امروز افتتاح می‌شود

خبر بزرگترین تقاطع غیر همسطح اصفهان امروز افتتاح می‌شود یکی از اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

شهردار اصفهان از افتتاح بزرگترین تقاطع غیر همسطح شهر اصفهان از نظر مساحت اجرایی خبر داد.

یک صف کامیون از اصفهان تا استانبول!

خبر حجم خاکبرداری مترو معادل یک صف کامیون از اصفهان تا استانبول از جمله اخبار پرمخاطب سرویس کلانشهرهای ایمنا طی هفته گذشته بود.

حجم خاکبرداری پروژه در حال ساخت خط دو مترو اصفهان، معادل ٢ میلیون و ٢٠٠ هزار مترمکعب، معادل ٣۶۶ هزار کامیون حمل خاک پشت سر هم از اصفهان تا استانبول است.

افتتاحیه متفاوت پروژه شهید سلیمانی با بهره‌گیری از فرهنگ و هنر اصفهان

خبر افتتاحیه متفاوت پروژه شهید سلیمانی با بهره گیری از فرهنگ و هنر اصفهان نیز مورد استقبال مخاطبان سرویس کلانشهرهای ایمنا طی هفته گذشته قرار گرفت.

شهردار اصفهان گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در مدیریت شهری، کارشناسان، کارگران و مدیران شهری، مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سلیمانی در کیلومتر صفر حلقه حفاظتی اصفهان و در ورودی شرقی اصفهان از سمت خوراسگان، (منطقه ١۵ شهرداری اصفهان) افتتاح شد.

جزئیات پروژه تعریض پل فردوسی

خبر جزئیات پروژه تعریض پل فردوسی نیز از دیگر اخبار پرمخاطب سرویس کلانشهرهای ایمنا طی هفته گذشته بود.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان این که عملیات اجرایی پروژه تعریض پل فردوسی از یک ماه قبل آغاز شده است، گفت: اجرای پروژه بسیار زمان‌بر است، اما در صدد هستیم با اجرای آن در سه شیفت کاری پروژه را در زمان مقرر تحویل دهیم.

فراخوان ایده‌های ناب معمارانه برای "باغِ شهر"

خبر فراخوان ایده‌های ناب معمارانه برای باغ شهر در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان گفت: این اداره با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز اقدام به برگزاری مسابقه ملی معماری و شهرسازی "از باغشهر تا باغ‌شهر" کرده است.

اتفاقات خوشایند عمرانی در مسیر رینگ چهارم

اتفاقات خوشایند عمرانی در مسیر رینگ چهارم در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: ظرف یک ماه آینده یک و نیم کیلومتر رینگ حفاظتی از کیلومتر ششم تا هفت و نیم همچنین تقاطع قهجاورستان در مسیر رینگ به بهره‌برداری می‌رسد.

افزایش سرانه فضای سبز جنوب پل چمران با احداث ۲ پارک جدید

افزایش سرانه فضای سبز جنوب پل چمران نیز توجه مخاطبان کلانشهرهای ایمنا را به خود جلب کرد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: با توجه به سرانه پایین فضای سبز در جنوب بزرگراه چمران و نیاز شهروندان به پارک‌های محلی و فضای سبز، یک هزار و ۷۰۰ مترمربع زمین با کاربری فضای سبز تملک شده است.

راهکارهای نخستین شهردار زن برای حل معضلات مرکز اصفهان

راهکارهای نخستین شهردار زن برای حل معضلات مرکز اصفهان نیز مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

با روی کار آمدن شورای پنجم در سال ۹۶ برای اولین بار از تأسیس بلدیه در اصفهان یک زن به عنوان مدیر منطقه منصوب شد تا در جهت عمران و آبادانی منطقه یک شهرداری اصفهان گام بردارد.

مطالعات تراموای اصفهان در انتظار تصویب شورای عالی ترافیک کشور

خبر مطالعات تراموای اصفهان در انتظار تصویب شورای عالی ترافیک کشور نیز از اخبار پرمخاطب کلانشهرهای ایمنا طی هفته گذشته بوده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: مطالعات تراموا در شورای عالی ترافیک کشور مراحل تصویب را پشت سر می‌گذارد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

آینده اصفهان تا سال ۱۴۰۵

گزارش آینده اصفهان تا سال١٤٠٥ از جمله گزارش‌های پربازدید در سرویس کلانشهرهای ایمنا بود.

شهر همچون موجودی زنده دوران‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارد، متولد می‌شود و رشد می‌کند و همچون انسان که نیازهایش با بزرگ شدن، وسیع‌تر و پیچیده‌تر می‌شود، شهر نیز در روند سیر تکاملی با نیازهای پیچیده‌تری روبرو می‌شود.

کد خبر 501207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.