مزروعی: نشاط عمومی،بزرگترین دستاورد هفته فرهنگی اصفهان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ایجاد نشاط برای مردم امری ضروری محسوب می شود، گفت: مهمترین دستاورد برنامه های هفته فرهنگی اصفهان ایجاد نشاط عمومی و دورهم جمع کردن آنها بدون آسیب است.

مهدی مزروعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین دستاورد برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان را ایجاد نشاط عمومی دانست و اظهار کرد: مهم‌ترین دستاورد این برنامه‌ها این است که مردم را برای مدت چند ساعت بدون اینکه دچار آسیب شوند دور همدیگر جمع  و لحظات شادی را برای آنان به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه نشاط و شادی برای مردم امری ضروری است، ادامه داد:  اجرای این برنامه‌ها برای مردم نشاط و شادابی ایجاد می‌کند که این امر از موارد ضروری محسوب می‌شود و به عنوان گام‌های اول، برگزاری این هفته را مثبت ارزیابی می کنم.

این عضو شورای اسلامی شهر تداوم برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان در طول سال را سودمند عنوان کرد و ادامه داد: برای برنامه‌های آینده باید امکان سنجی نیروهای انسانی نیز انجام شود.

وی افزود: برخی از برنامه‌ها ازجمله برنامه‌های اجرا شده در محور فرهنگی چهارباغ را می‌توان به صورت مستمر در طول سال برگزار کرد.

مزروعی ادامه داد: ایام سوگواری و شهادت معصومین(ع) را می توان با اجرای مراسم آیینی به عنوان برنامه های فرهنگی مستمر در طول سال دنبال کنیم و با این کار به دورهم جمع شدن مردم کمک می‌شود.

کد خبر 342842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.