دختر امیر قلی امینی: بزرگداشت‌ها، شأن اصفهان را بالا می‌برد

منیژه امینی، یگانه دختر امیر قلی امینی، روزنامه‌نگار خوش‌سابقه اصفهان درباره برگزاری مراسم بزرگداشت پدرش در هفته فرهنگی اصفهان گفت: برگزاری چنین بزرگداشت‌هایی برای شناساندن شخصیت‌های نمادین شهر، شأن و منزلت اصفهان را بالاتر خواهد برد.

وی به خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همیشه عادت دارم از رفتگان یاد می‌کنم، ولی ترجیح می‌دهم از مسئولان فعلی فرهنگی شهرداری اصفهان که مراسم بزرگداشت پدرم را برگزار کردند، تشکر کنم، به‌ویژه از محمد عیدی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان که زحمات فراوانی برای این مراسم متحمل شد.

امینی در ادامه گفت: آیین بزرگداشت پدرم، آبرومند بود و از برگزاری‌اش، بسیار سپاسگزارم. با برگزاری این مراسم، حق پدرم تا حدود زیادی ادا شد و امیدوارم چنین برنامه‌هایی تداوم داشته باشد.

وی با تصریح این مسئله که پدرم تنها متعلق به من نیست و همیشه بانام امیر قلی امینی از او یاد می‌کنم، اعلام کرد: به‌عنوان یک شهروند اصفهانی، باید به عوامل این مراسم، دست‌مریزاد بگویم.

منیژه امینی در ادامه گفت: طبق شنیده‌هایم، بنرهای بزرگی از تبلیغات این مراسم در شهر نصب شد و شخصاً بنر بزرگی را که در خیابان کاشانی نصب‌شده بود، دیدم. از تبلیغات این مراسم نیز راضی بودم، چراکه جمعیت حاضر در مراسم، با توجه به اینکه برنامه‌های متنوع هفته فرهنگی اصفهان در حال برگزاری بود، از تبلیغات آگاهی داشتند.

امینی اذعان کرد: به دلیل حضور نداشتنم در سایر برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان، نمی‌توانم درباره کیفیت و بازخورد سایر برنامه‌ها اظهارنظر کنم، اما طبق شنیده‌هایم، برنامه‌های خوبی برای این هفته تدارک دیده شد.

کد خبر 342836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.