خسروی: هفته فرهنگی در شان و مقام اصفهان برگزار شد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سازمان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان را برای رفع تکلیف انجام نداده بود و در واقع کاملا فکر شده بود که چه برنامه‌هایی در شان و مقام شهر بزرگ اصفهان انجام شود.

کوروش خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون نقاط قوت برنامه‌های فرهنگی که در هفته فرهنگی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین نقطه قوتی که در این طرح‌ها و برنامه‌ها مشاهده شد، خلاقانه بودن برنامه‌هایی بود که برگزار شد.

 وی  ادامه داد: سازمان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی  شهرداری برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان را برای رفع تکلیف انجام نداده بود و در واقع کاملا فکر شده بود که چه برنامه‌هایی در شان و مقام شهر بزرگ اصفهان انجام شود.

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر با بیان اینکه عدم پوشش مناسب برنامه‌ها در شبکه‌های اجتماعی از نقطه ضعف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان بود، ادامه داد: با توجه به حجم وسیع برنامه‌ها و تنوعی که در اجرا داشت ولی به خوبی اخبار آن در شبکه‌های اجتماعی پوشش داده نشد و مردم نتوانستند از این حجم برنامه‌های متنوع آگاه و آنگونه که باید از آن بهره‌مند شوند.

وی استمرار و تداوم این برنامه‌ها را در حجم وسیع و گسترده امکان ناپذیر دانست و تصریح کرد: استمرار و تداوم این برنامه‌ها در این حجم وسیع و گسترده که تمامی نقاط اصفهان را پوشش داد در طول سال امکان پذیر نیست و در روزهای پایانی اجرای این برنامه‌ها مشاهد شد که عوامل اجرایی و تدارکات سازمان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری از خستگی زیاد توان نداشتند.

خسروی تداوم به نحوه تداوم این برنامه‌ها در طول سال اشاره کرد و افزود: اگر به صورت هفتگی، یکی از این رویدادهایی که در هفته فرهنگی اصفهان شاهد اجرای آن بودیم، بازتولید و تکرار شود می‌توان در استمرار آن در طول سال گام برداشت.

این عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه ضروری است گردشگران خارجی نیز از برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان بهره‌برداری لازم را داشته باشند، ادامه داد: با برقراری ارتباط با آژانس‌های مسافرتی و تور لیدرها و توجیه آنان از برنامه‌های فرهنگی هفته اصفهان می‌توان در تداوم و استمرار آن برای سال‌های آینده نیز اقدام مناسبی انجام داد.

کد خبر 342817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.